Gjest Fru Olsen Skrevet 2. november 2018 #1 Del Skrevet 2. november 2018 Jeg leste denne bloggen og likte den, men så sluttet hun å blogge i 2016 tror jeg det var. Lurer på hva hun driver med nå, hun oppdaterer sjeldent Instagram, så jeg tenkte å spørre hvis dere vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 2. november 2018 #2 Del Skrevet 2. november 2018 8 minutter siden, Fru Olsen skrev: Jeg leste denne bloggen og likte den, men så sluttet hun å blogge i 2016 tror jeg det var. Lurer på hva hun driver med nå, hun oppdaterer sjeldent Instagram, så jeg tenkte å spørre hvis dere vet det? Aner ikke, men synes det er veldig flott at hun har sluttet å blogge. Den bloggen utleverte barna på det værste, og jeg fikk vondt i magen av å lese så mye negativt om barna, pakket inn i humor. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 2. november 2018 #3 Del Skrevet 2. november 2018 10 minutter siden, Hege899 skrev: Aner ikke, men synes det er veldig flott at hun har sluttet å blogge. Den bloggen utleverte barna på det værste, og jeg fikk vondt i magen av å lese så mye negativt om barna, pakket inn i humor. Ja, de første årene eksponerte hun barna mye, men dette tok hun mer på alvor det siste året hun blogget. Kanskje hun jobber som journalist igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 5. desember 2018 #4 Del Skrevet 5. desember 2018 Plutselig dukket det nå opp en konkurranse på instagram etter å ha vært fraværende der siden februar. Ser ut om reklame for egen butikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Olsen Skrevet 26. februar 2019 #5 Del Skrevet 26. februar 2019 Fått seg ny kjæreste ser jeg på IG. Trodde hun levde i et godt forhold med eksmannen. Dette var overraskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg