Gå til innhold

Casa Kaos, hva driver hun med nå?


Gjest Fru Olsen

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Olsen

Jeg leste denne bloggen og likte den, men så sluttet hun å blogge i 2016 tror jeg det var. Lurer på hva hun driver med nå, hun oppdaterer sjeldent Instagram, så jeg tenkte å spørre hvis dere vet det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Fru Olsen skrev:
 

Jeg leste denne bloggen og likte den, men så sluttet hun å blogge i 2016 tror jeg det var. Lurer på hva hun driver med nå, hun oppdaterer sjeldent Instagram, så jeg tenkte å spørre hvis dere vet det? 

Aner ikke, men synes det er veldig flott at hun har sluttet å blogge. Den bloggen utleverte barna på det værste, og jeg fikk vondt i magen av å lese så mye negativt om barna, pakket inn i humor. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Olsen
10 minutter siden, Hege899 skrev:
 

Aner ikke, men synes det er veldig flott at hun har sluttet å blogge. Den bloggen utleverte barna på det værste, og jeg fikk vondt i magen av å lese så mye negativt om barna, pakket inn i humor. 

Ja, de første årene eksponerte hun barna mye, men dette tok hun mer på alvor det siste året hun blogget. Kanskje hun jobber som journalist igjen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Plutselig dukket det nå opp en konkurranse på instagram etter å ha vært fraværende der siden februar. Ser ut om reklame for egen butikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...