Gå til innhold

Casa Kaos, hva driver hun med nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Olsen
Skrevet

Jeg leste denne bloggen og likte den, men så sluttet hun å blogge i 2016 tror jeg det var. Lurer på hva hun driver med nå, hun oppdaterer sjeldent Instagram, så jeg tenkte å spørre hvis dere vet det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Fru Olsen skrev:

Jeg leste denne bloggen og likte den, men så sluttet hun å blogge i 2016 tror jeg det var. Lurer på hva hun driver med nå, hun oppdaterer sjeldent Instagram, så jeg tenkte å spørre hvis dere vet det? 

Aner ikke, men synes det er veldig flott at hun har sluttet å blogge. Den bloggen utleverte barna på det værste, og jeg fikk vondt i magen av å lese så mye negativt om barna, pakket inn i humor. 

• Liker 26
Gjest Fru Olsen
Skrevet
10 minutter siden, Hege899 skrev:

Aner ikke, men synes det er veldig flott at hun har sluttet å blogge. Den bloggen utleverte barna på det værste, og jeg fikk vondt i magen av å lese så mye negativt om barna, pakket inn i humor. 

Ja, de første årene eksponerte hun barna mye, men dette tok hun mer på alvor det siste året hun blogget. Kanskje hun jobber som journalist igjen nå. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Plutselig dukket det nå opp en konkurranse på instagram etter å ha vært fraværende der siden februar. Ser ut om reklame for egen butikk.

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Gjest Fru Olsen
Skrevet

Fått seg ny kjæreste ser jeg på IG. Trodde hun levde i et godt forhold med eksmannen. Dette var overraskende. 

• Opprett ny...