Gjest Fru Olsen Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Jeg leste denne bloggen og likte den, men så sluttet hun å blogge i 2016 tror jeg det var. Lurer på hva hun driver med nå, hun oppdaterer sjeldent Instagram, så jeg tenkte å spørre hvis dere vet det?
Hege899 Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 8 minutter siden, Fru Olsen skrev: Jeg leste denne bloggen og likte den, men så sluttet hun å blogge i 2016 tror jeg det var. Lurer på hva hun driver med nå, hun oppdaterer sjeldent Instagram, så jeg tenkte å spørre hvis dere vet det? Aner ikke, men synes det er veldig flott at hun har sluttet å blogge. Den bloggen utleverte barna på det værste, og jeg fikk vondt i magen av å lese så mye negativt om barna, pakket inn i humor. 26
Gjest Fru Olsen Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 10 minutter siden, Hege899 skrev: Aner ikke, men synes det er veldig flott at hun har sluttet å blogge. Den bloggen utleverte barna på det værste, og jeg fikk vondt i magen av å lese så mye negativt om barna, pakket inn i humor. Ja, de første årene eksponerte hun barna mye, men dette tok hun mer på alvor det siste året hun blogget. Kanskje hun jobber som journalist igjen nå.
lunalee Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Plutselig dukket det nå opp en konkurranse på instagram etter å ha vært fraværende der siden februar. Ser ut om reklame for egen butikk. 1
Gjest Fru Olsen Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Fått seg ny kjæreste ser jeg på IG. Trodde hun levde i et godt forhold med eksmannen. Dette var overraskende.
Anbefalte innlegg