AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1 Skrevet 1. november 2018 Er med en litt eldre nå som jeg vet er omskjært (ikke religiøst begrunnet). Har kun moderat erfaring med menn, og aldri vært med en omskjært før. Har på en måte lovet han en blowjob i morgen, men er veldig usikker vedrørende suging spesielt siden han er omskjært. En venninne sier jeg måtte suge mye kraftigere og generelt bruke hender mer for å "komme i mål"? Har også lest meg til at de gjerne blir mindre følsomme? Men det gjelder vel bare helt ytterst? Har heller aldri fått sæden i munn og svelget… Hadde vært supert om noen her har erfaring med omskjærte og tar også gjerne i mot generelle gode tips om suging. Tusen takk for hjelp, jente snart 19 Anonymkode: 8eb6e...a59 1
Guidet Kvinne Skrevet 1. november 2018 #2 Skrevet 1. november 2018 Hvorfor har du lovet en BJ? Høres ut som en forretningstransaksjon. 19
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Hvorfor har du lovet en BJ? Høres ut som en forretningstransaksjon. Kan du ikke bare akseptere at sånn er det. Eller la være å svare hvis du ikke han noe fornuftig å komme med. Anonymkode: 8eb6e...a59 10
zondaar Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 Hadde ikke klart det da jeg syns omskårede kuker ser sjuke ut.... 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Eksen min er omskjært. Han mente at han var mindre følsom enn menn med forhud. Jeg måtte jobbe veeeldig hard for å få han til å komme med BJs, noe jeg aldri har slitt med før. Bruk masse spytt, eller spiselig glidemiddel, bruk hendene og fokuser på baksiden av hodet. Anonymkode: 7399d...453 2
Guidet Kvinne Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare akseptere at sånn er det. Eller la være å svare hvis du ikke han noe fornuftig å komme med. Anonymkode: 8eb6e...a59 Jeg mener det er meget fornuftig. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 Eksen min kkarte jeg kun en gang å få fullført en bj. En gang på et år hvor vi var som kaniner. Anonymkode: a8b85...837
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #8 Skrevet 1. november 2018 5 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Jeg mener det er meget fornuftig. Vær så snill da, hold opp med tull! Anonymkode: 8eb6e...a59 2
FrodeF Skrevet 1. november 2018 #9 Skrevet 1. november 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare akseptere at sånn er det. Eller la være å svare hvis du ikke han noe fornuftig å komme med. Anonymkode: 8eb6e...a59 Kan ikke du bare akseptere at du må finne ut på egenhånd hvordan du skal suge pikken hans? Alle er forskjellig 1
Guidet Kvinne Skrevet 1. november 2018 #10 Skrevet 1. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill da, hold opp med tull! Anonymkode: 8eb6e...a59 Så sug i vei da. Det er uproblematisk rent teknisk sett. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #11 Skrevet 1. november 2018 Bare sug på vanlig måte, er ikke noe anderledes å suge omskjært penis utenom at den smaker renere og ser mer sexy ut uten de med masse forhud Før han nærmer seg orgasme så bare kikk opp på han å si "Si fra før du kommer " da får du en varsel og kan runke han resten å rette spruten vekk fra deg Anonymkode: 7e8da...e35 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #12 Skrevet 1. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare sug på vanlig måte, er ikke noe anderledes å suge omskjært penis utenom at den smaker renere og ser mer sexy ut uten de med masse forhud Før han nærmer seg orgasme så bare kikk opp på han å si "Si fra før du kommer " da får du en varsel og kan runke han resten å rette spruten vekk fra deg Anonymkode: 7e8da...e35 I så fall kan det kanskje være at du har sugd menn som ikke klarer å vaske seg ordentlig. Anonymkode: 69aee...c94 14
Missfitness Skrevet 1. november 2018 #13 Skrevet 1. november 2018 (endret) Noen år siden jeg sugd en slik sist men det er da ikke noe annerledes enn å suge en "vanlig" en vel. Bortsett fra at forhuden mangler, noe som egentlig er ganske deilig. Kan ikke erindre at noen hadde problemer med å komme i hvert fall Hvis du skal svelge også, som jeg i hvert fall synes er bedre enn å få "driten" i trynet, er det best om du har den inni munn når det går for han, mindre søl da. Endret 1. november 2018 av Missfitness lagt til tekst 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #14 Skrevet 1. november 2018 Jeg suger han på akkuart samme måte som en ikke-omskjært penis:) Kjæresten min kommer ekstremt fort og er veldig følsom, men sier han er mindre følsom på selve hodet enn det han var da han hadde forhud. Eksen min med forhud kunne jeg knapt slikke/stryke på penishodet uten at han ble så følsom at det nesten var ukomfortabel. Anonymkode: b08d6...bab 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #15 Skrevet 1. november 2018 I likhet med kvinner med små kjønnslepper er det mer behagelig å så suge en omskjært penis. Mye mindre areal for smegma og mindre jobb. Minus er mindre følsomhet. Anonymkode: 7bd96...312 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #16 Skrevet 1. november 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: I så fall kan det kanskje være at du har sugd menn som ikke klarer å vaske seg ordentlig. Anonymkode: 69aee...c94 Nei alle har heldigvis vært rene men omskjærte smaker ikke forhud og forhud har en spesiell ubeskrivelig smak. Er heller ingen hemmelig gåte at det er vanskeligere å holde en pikk med forhud like ren hele tiden som en uten forhud. Det blir litt som navlen, skitt samler seg der mye lettere Anonymkode: 7e8da...e35 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #17 Skrevet 1. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei alle har heldigvis vært rene men omskjærte smaker ikke forhud og forhud har en spesiell ubeskrivelig smak. Er heller ingen hemmelig gåte at det er vanskeligere å holde en pikk med forhud like ren hele tiden som en uten forhud. Det blir litt som navlen, skitt samler seg der mye lettere Anonymkode: 7e8da...e35 Du smaker smegma av de med forhud. Smegma hjelper svetten i å bygge illeluktende bakterieflora. Du har helt rett i det du sier. Anonymkode: 7bd96...312
beyonce_1 Skrevet 2. november 2018 #18 Skrevet 2. november 2018 Min mann er omskjært, han er amerikansk og der er det veldig vanlig. Ikke tenk på det! Jeg har også hørt folk si at selve penishodet er litt mindre følsomt pga manglende forhud men det er ikke noe jeg har tenkt på. Nå er menn forskjellige uansett, og liker det på forskjellige måter, jeg vet jo ikke hvordan min ville reagert hvis han ikke var omskjært. Jeg kjenner meg ikke igjen i det noen her sier at det er vanskelig å suge til utløsning. Skader vel uansett ikke å bruke hånden litt da, det er heller ikke feil av deg å f eks spørre om han ønsker at du skal bruke hånden eller ikke. Det er lov å prate om det, det blir bare bedre for begge. :) 3
Rezaa Skrevet 2. november 2018 #19 Skrevet 2. november 2018 Hei jeg er en mann og er omskjæret og jeg aldri oppleved at det er mindre følelse der når blir jeg sugt så ikke tenk på det og gjør hva du vil vanlig 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #20 Skrevet 2. november 2018 Mannen min er omskjært som barn pga trang forhud. Han opplever ikke å ha mindre følsomhet (fordi han ikke vet bedre) tenker jeg Han hadde ikke opplevd sex før han ble omskjært, så han vet ikke hvordan det hadde føltes. Men jeg merker at han er mindre følsom enn andre menn jeg har vært med tidligere. Jeg må alltid runke samtidig som jeg suger han. Jeg må holde på i 20-25 min før deg nærmer seg orgasme. Har aldri måttet suge så hardt men andre menn. Også under samleie så varer han for lenge. Jeg kommer alltid først hvis jeg ikke holder igjen. Kan ta han 20 min med samleie. Anonymkode: 7bacf...115 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå