Gå til innhold

Vår store dag 05.08.06 :)


ildtopp

Anbefalte innlegg

Da er det vel på tide å starte en bryllupsdagbok, som kan hjelpe meg å holde orden på alle tankene jeg har rundt vår store dag 5. august 2006 :)

20. juni 2004 var dagen han fridde, etter fem fantastiske år sammen. Datoen er bestemt, men vi har ikke kommet så langt med resten av planlegginga. Vi er litt uenige om hvordan vi ønsker at dagen skal være, så det blir nok endel diskusjoner utover våren og sommeren :ler:

Håper denne dagboka kan hjelpe meg på veien, og at jeg får masse gode tips og råd fra dere :)

Kommer tilbake med mer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

Og lykke til med planlegginga,

Er en fantastisk gjeng her inne, som gjerne hjelper deg med alle dine spørsmål! :-) :-)

GOD PÅSKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelse og velkommen i gjengen. Skal bli spennende å følge deg fremover. Koselig med flere 2006 bruder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok!

5.august er min bursdag, og da er det alltid godt vær, så det trenger du ikke å bekymre deg for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forestående bryllup, og med dagbok! Det blir spennende å følge med. Greit å begynne å følge med de som akkurat har begynt å skrive, særlig med tanke på at jeg trenger mange tips til det blir min tur. Vi har ikke engang noen dato enda.. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer så mye og velkommen hit!!

Advarsel: KG informerer ikke om farene ved å være aktiv på deres nettside. KG kan nemlig føre til at man går glipp av viktige tv-programmer, blir mer eller mindre A-sosial og kan dessuten gjøre at en students karakterer blir betydelig dårligere.....

:ler:

Hilsen en av mange avhengige.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...