AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #21 Skrevet 2. november 2018 Å bli likt for sine innlegg på KG er neppe noe kvalitetstegn. Heller tvert i mot. Et halvrasistisk innlegg gir deg fort hundre likes. Anonymkode: c6603...ec2
TrekStar Skrevet 2. november 2018 #22 Skrevet 2. november 2018 Liker ikke, digger ikke, orker ikke, gidder ikke, vil ikke. Jeg tenker ikke på om folk liker mine innlegg eller tråder. Jeg poster hva jeg mener uansett. Om folk liker det jeg skriver og er enig, så er jo det fint, og det viser bare at det finnes flere med mening som meg, og at en ikke er alene om meninger som jeg evt. måtte ha. Om ingen liker hva jeg skriver, så gjør det meg ingenting. Jeg står for det jeg skriver, uansett. Jeg vil ikke skrive noe som folk vil høre, og som jeg ikke tror på, bare for å få likes. Det hadde føltes falskt av meg.
Honey Dew Skrevet 2. november 2018 #23 Skrevet 2. november 2018 17 timer siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg skjønner virkelig ikke de der telletrådene! 😂🤪 Ikke jeg heller. Hva er egentlig vitsen med disse?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå