Gå til innhold

Vannete utflod - hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg rent "vann" fra underlivet, jeg kan kjenne at det har rent ut og må inn og sjekke så ikke jeg blødd igjennom noe som jeg ikke har fordi det kun væske. Det er ikke utflod dirkete, for det blir en våt flekk i trusa som om det var tiss haha, men jeg vet at jeg ikke har tissa på meg heller fordi det kommer fra skjeden. Noen som har hatt lignende? Har ikke hatt før så lurte fælt på hva det er. 

Anonymkode: 2f92d...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Den siste uken har jeg rent "vann" fra underlivet, jeg kan kjenne at det har rent ut og må inn og sjekke så ikke jeg blødd igjennom noe som jeg ikke har fordi det kun væske. Det er ikke utflod dirkete, for det blir en våt flekk i trusa som om det var tiss haha, men jeg vet at jeg ikke har tissa på meg heller fordi det kommer fra skjeden. Noen som har hatt lignende? Har ikke hatt før så lurte fælt på hva det er. 

Det er sannsynligvis noe helt ufarlig så ikke få panikk, men dette må du få sjekket hos lege. Jeg hadde det samme og det var det første og eneste symptomet jeg hadde på eggstokkreft.

Anonymkode: 80121...8ca

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sannsynligvis noe helt ufarlig så ikke få panikk, men dette må du få sjekket hos lege. Jeg hadde det samme og det var det første og eneste symptomet jeg hadde på eggstokkreft.

Anonymkode: 80121...8ca

TS her.

Jeg har var hos legen forrige uke og tok noen tester fordi han mistenkte hormon forstyrrelser ville de ikke sett noe på det? Testene så greie ut, og en celleprøve nedentil som jeg ikke vet om de fikk svar på. Har gynekologtime til uka så får sjekka mer oppi det uansett. Er forresten 22 år, så håper ikke på eggstokkkreft :P

Skrevet

Vannete utflod er vanlig rundt eggløsning bare til info.

Anonymkode: 4d015...89e

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vannete utflod er vanlig rundt eggløsning bare til info.

Anonymkode: 4d015...89e

Takk for svar :) Lurte på om det var noe slikt, har så uregelmessig mensen at jeg har ikke peiling. Har mensmurringer i hytt og pine, uten mens, tror det er EL- heller ingen mens som kommer på flere mnd. 

Skrevet

Hvis du ikke har mensen, så har du heller ikke el. Om du har svært uregelmessig syklus, har det vært tenkt PCOS?

Jeg har også opplevd vannaktig utflod noen ganger, det var ikke noe galt. Hvis man har hormonkrøll så kan også utfloden forandre seg. 

Anonymkode: 34c69...b3d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har mensen, så har du heller ikke el. Om du har svært uregelmessig syklus, har det vært tenkt PCOS?

Jeg har også opplevd vannaktig utflod noen ganger, det var ikke noe galt. Hvis man har hormonkrøll så kan også utfloden forandre seg. 

Anonymkode: 34c69...b3d

Jeg har tatt blant annet test på testosteronnivået for å se om det var noe økt der, noe det ikke var så har ikke fått påvist det. Endaa. Jeg har mensen, bare veldig uregelmessig heh. Gjenstår vel å se til gynekologtimen

Skrevet

Jeg har ofte rennende utflod. Har det i forbindelse med sopp/når det begynner å bli litt uggent der nede. Du har nok bare noe ubalanse/bakterie under der

Anonymkode: d457e...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...