Gå til innhold

Vektforskjell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr nå. Han er 15 år yngre og sikkert 25 kg lettere enn meg. Ut av det blå matchet vi på tinder. Vanligvis går ikke jeg så lavt i alder, men jeg skulle egentlig finne en annen fyr, og dermed matchet vi. Han kaller meg pen, og synes jeg har en flott kropp. Beklager, men 😂. Vi snakker sixpack hos han... Min må du lete lenge etter...

I går lå han og tok på rumpa mi og sa veldig lavt hvor fin den var. Han har også gitt fine komplimenter for huden min og slikt, og til vennene sine kaller han meg vakker, og at jeg virker yngre enn mine 40 år. (Han tror jeg er 40, men jeg er 44). I går måtte jeg vise leg da jeg skulle kjøpe øl, så ja, jeg ser yngre ut enn jeg er. 

Sexen er jo bare helt fantastisk, der fokuset er på meg, og han spør pent om han kan komme. 😅

I går så vi på en fotballkamp, favorittlaget, og da jeg koste med magen hans, så  avsluttet han bare hele kampen og deltok med liv og lyst i resten av løpet. 

Men. Siden han er så tynn, så føler jeg meg som en gigantisk kjempe. Han liker å ha meg på toppen, og elsker tydeligvis å se meg i øynene mens vi gjør dette. Jeg er jo redd for å knuse stakkars fyren, og gjør det jeg kan for å redusere vekten. Da jeg spør om sexen, så sier han at alt er fantastisk, og han "klager" over at han får lyst til å komme hele tiden. Men - jeg får litt vondt inni meg da jeg tenker over hvordan vi ser ut sammen. Beklager, men 😂

Anonymkode: d34e4...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har funnet deg en fin kar, tror ikke du skal bekymre deg så mye over din vekt og at du skal knuse han. Hadde du vært i nærheten av å knuse han så hadde han sagt i fra. :)

• Liker 7
Skrevet

Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Han er åpenbart veldig interessert i deg og dere har det fint sammen. Allikevel, lager du et problem som i utgangspunktet ikke trenger å eksistere?

• Liker 7
Skrevet

Jeg tekstet litt med han nå, og han er jo bare helt fantastisk. Vi skrev litt i koder at vi kunne tenkt oss noe i kveld... Så jeg spurte han hva han likte, og da var det personligheten min. At jeg spiste maten hans, hørte på musikken og lot han velge serie/film. Jeg hadde vel sett for meg noe seksuelt til svar. Så ja, jeg skal ikke lage problemer her. Han er også utrolig flott å se på. Han ble utrolig glad i går da jeg sa at jeg vanligvis faller for personligheten først, og så utseendet etterpå, men at denne gangen ville jeg date noen jeg var tiltrukket av, og som jeg også likte utseendet på fra dag en. 

Skrevet

:) 

Anonymkode: 62129...bca

Skrevet

Det er jo så fint når man er nyforelsket, men hva skjer etter det?

Det er mange kvinner som har hatt gode og livsvarige forhold med menn som er mye yngre enn dem. Og kanskje blir du en av dem. 

Selv valgte jeg bort et forhold til en mann som var 14 år yngre enn meg, fordi jeg følte at det ville bli vanskelig å bli eldre sammen med en så mye yngre mann. En mann som var 40 mens jeg var 54. En mann som var 50 mens jeg var 74.

Ikke enkelt å forholde seg til. Hverken aldersmessig eller når det gjelder utseendet.

Jeg vil helst være sammen med en mann på samme alder som meg.

Vi går av med pensjon omtrent likt, og vi er omtrent like når det gjelder aldring. Hadde jeg vært sammen med en yngre mann hadde jeg følt et større press for å holde meg ung, dvs botox, masse trening, østrogen i overgangsalder++ 

Og ikke minst så hadde det betydd at jeg hadde måttet vente på han i mange år før han kunne blitt pensjonist, og kunne levd livet! Da hadde det kanskje vært slutt for meg, pga sykdommer osv.

Anonymkode: 4f7fb...cba

Skrevet

Jeg er lektor, og har 11 uker med ferie og avspasering hvert år. Så ferier kan vi ordne likt :). 

Av det jeg ser hos venninner, så vil barnebehovet alltid melde seg, og det er jeg forberedt på. Jeg har tenkt over det, og tenker at det vil vi ordne på en eller annen måte. Men det er for tidlig å ta en slik avgjørelse nå. Vi må gi det mer tid. 

Skrevet

Åhhh. Snakket nettopp med han. Har begynt å falle, og jeg merker at han har det på samme måte. Så får tiden vise hva som skjer. 

Det er ikke noe kliss med savner deg og skulle ønske du var her, men interesse for hva som skjer i den andres liv. 

Sendte nettopp er «badekarsbilde», der han ikke legger opp til noe seksuelt, men ber meg kose meg. Vi tenker vel vårt begge to, men vi lar det ligge. En fag tar han forhåpentligvis et bad med meg. 

Skrevet

Han trur du er 40 mens du er 44 egentlig?.. Utover dette ser jeg ikke noe problem. 

Anonymkode: 904cf...11c

• Liker 5
Skrevet

Vi får se. Vanligvis stresser jeg, men nå tar jeg det veldig med ro. Får god morgen-melding, og så prates vi i løpet av dagen. Bare koselige ting. Begge synes det er så «rolig», og at det er hyggelig med null konflikter. 

I dag sa han til meg at noen damer kjøper en kjole fordi den er fin på andre. Men da de tar den på seg, så er den ikke fin på den. Og jeg, jeg har en perfekt kropp, for kjolene er veldig fine på meg. Han synes klærne mine er perfekte. 🙂

Skrevet

Han liker deg, nyt det.

Eksen min var 70kg, og jeg 130. Han synes det var digg med kontrasten. Elsker store damer, så det var ikke noe vi tenkte på heller. Kos deg😊

• Liker 3
Skrevet

Jeg har både vært tynn og stor. Opplevde at jeg fikk mest draget på menn som stor. For menn flest liker former. Hvis han liker deg, så mener han det. 

Anonymkode: b6db6...fd0

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar :). 

Ja, han har fortalt meg ganske mange ganger i ulike settinger at han liker meg, både innsiden og utsiden. I går fortalte han meg at han alltid ble så avslappet av å snakke med meg. 

Men han er så vakker... Vi snakket om det i går, at jeg trenger en del bekreftelse på at han virkelig vil ha meg fordi jeg for første gang i livet dater en utrolig vakker mann. Tidligere har jeg jo alltid falt for innsiden først. Og for første gang i livet stresser jeg ikke, men leser meldingene på nytt og koser meg med de, i stedet for å sende ørten meldinger og bilder for å få bekreftelse. 

Skrevet

Jeg var hos han i helga, og jeg ble skjult. Han tar en master, og jeg var ikke velkommen på kjøkkenet. Han ville ikke shoppe, gå tur eller være med noe sted. Da han i tillegg begynner å snakke om fremtida, skjønner jeg at han ikke vet hva han vil, og at det han sa til meg egentlig bare er tull. 

Jeg dro hjem tidligere, og bortsett fra noen tafatte meldinger søndag, har jeg ikke hørt noe mer. Og det er greit. 

Nå har jeg krysset av på “bucketlista”. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var hos han i helga, og jeg ble skjult. Han tar en master, og jeg var ikke velkommen på kjøkkenet. Han ville ikke shoppe, gå tur eller være med noe sted. Da han i tillegg begynner å snakke om fremtida, skjønner jeg at han ikke vet hva han vil, og at det han sa til meg egentlig bare er tull. 

Jeg dro hjem tidligere, og bortsett fra noen tafatte meldinger søndag, har jeg ikke hørt noe mer. Og det er greit. 

Han tar en master og du var ikke velkommen på kjøkkenet? Denne skjønte jeg ikke..

Anonymkode: b6e1b...2a6

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, her gikk det rasende fort fra beste-i-verden til ute-av-bildet... Du var nok også på hans bucketlist, dessverre. Var kanskje litt vel usannsynlig at en ung, vakker, slank mann skulle mene seriøst forholdet med deg. Det er grusomt å si, jeg vet det, men dating er jo barske greier. Vanskelig å vite om en mann/kvinne virkelig vil være med deg eller bare ønsker sex, prøve ut noe osv. Det er bare å gå videre, og lære til neste gang.

Anonymkode: 8bded...353

• 2 uker senere...
Skrevet

En lten oppdatering. Han bor på hybel, og derav felles kjøkken. 

Jeg kontaktet han lørdagen etter jeg var på besøk for å si hei, og vi fikk snakket ut om hva som skjedde. Han bad om unnskyldning, og nå i helga inviterte han meg med på en event. Beste daten ever! Jeg var hos han i helga, og ble en naturlig del av studentmiljøet. 

Han kaller meg vakker, og sier han elsker kroppen min. Han sa også til meg i helga at han savner meg. Jeg har mye å lære av han, og så får tiden vise om det blir et fint minne eller noe mer varig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...