Gå til innhold

Hvorfor Fitbit når jeg har Endomondo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir forvirret i jungelen av tekniske hjelpemidler for tiden :sukk: Endomondo tracker løypa, kalorier osv og Helseappen på iPhone viser skritt, etasjer... Hva gjør Fitbit som ikke de appene gjør?

Mannen og jeg er på livsstilsendring, vurderer å gi han en fitbit til bursdagen. Håper det skal inspirere og trigge. Jeg trigges ikke av det samme så vi har ulike mål, men han trigger på duppeditter, tall, kurver, skjerm, knapper :ler:  Er det verdt pengene å kjøpe en slik dings?

Anonymkode: 6e3f5...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fitbit viser kondisjonsnivået ditt, fører statistikk over hvilepuls, nøyaktig brukte kalorier, kjenner automatisk igjen aktivitet, tracker løype, minner deg på å bevege deg og drikke vann, måler kvalitet på søvnen din daglig og over tid, og du tjener «badges» etterhvert som du holder på. Feks 10000 etasjer gått, nå har du gått tilsvarende Japans lengde etc. Alt i en app. Kan også logge kalorier inn. Jeg motiveres av dingser og statistikk, så det funker for meg.

Anonymkode: 68122...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Fitbit måler hvert eneste steg jeg tar. Jeg er ikke avhengig av å ha telefonen på meg for at skrittene jeg går skal bli telt. Jeg har heller ikke mulighet til å gå med telefon i arbeidstiden PG da er det greit med en klokke i tillegg. 

Den måler også pulsen min ved trening så jeg slipper å følge med på noe for å logge ting selv i ettertid. 

Personlig så syns jeg det er verdt pengene ja. 

Anonymkode: df64e...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...