Gå til innhold

Er han ikke over eksen sin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) 

En fyr jeg holder på med og muligens snart kjærester. Vi er begge rundt 20 år. Vi har møttes sånn 4 ganger, grunnen til at det ikke er blitt oftere er pga avstanden. Vi har snart 50 dager på snap og sånn rødt hjerte, for dere som vet. Vi snakker nesten daglig på tlf sent på kveldene i et par timer. Men over helga har jeg prøvd å ta mer avstand og ikke ringt noe, og på en måte begynt å se etter andre gutter siden jeg er usikker på meg og han nå.

MEN! Han og exen slo opp i begynnelsen av september. Det var hun som slo opp på melding til han hvis det har noe å si. Hun er 25 år, noe som jeg synes er rart og at dem i utgangspunktet ble sammen. De var sammen siden januar. Men jeg tror ikke han er kommet seg over henne noe som skremmer meg litt. Dem har rundt 300 i streak (enda), altså han har daglig kontakt med henne på snap. Men han sier jeg skal slappe av og at det er mest fellessnaps, men han jeg holder på med er jo ikke den mest aktive snapperen heller da så, hvordan skal jeg tro på det? 

En natt våknet jeg også opp etter et mareritt. Den hadde blitt sammen igjen etter å sett instaen hannes, så ble jeg sur sant og han hadde blokkert meg overalt. Heldigvis var det jo bare en vond drøm men allikevel 😥

Har også sagt at jeg ikke liker at dem snakker sammen, men at han trenger litt tid men at han aldri ville blitt sammen med henne igjen. Men hvorfor snakke med henne da? Jeg hadde aldri taklet å ha en type som snakker med eksen sin i det heletatt med mindre det var ting som at de har barn sammen og sånt, men ellers ingenting med hverandre å gjøre mener jeg... 

Hva skal jeg gjøre? :( 

Anonymkode: d5de7...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også legge til at jeg sa han og jeg kunne ta en pause fra hverandre og at han burde vente med å date til han er kommet seg helt over hun. Da ble han fornærmet og bare la på mens vi snakket på tlf, og ignorerte meg heledagen..:/ Men ble jo bra igjen etter det, men allikevel er dette er rødt flagg?

TS :( 

Skrevet

Det er eit rødt flagg, ja... du høyres ut som ein rebound.

Anonymkode: 6ae05...929

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er eit rødt flagg, ja... du høyres ut som ein rebound.

Anonymkode: 6ae05...929

Er du sikker på det?

Skrevet

.

Skrevet

.

Skrevet

Jepp rebound desverre. Helt åpenbart.  Han fortsetter ikke å ha daglig kontakt med en eks om han ikke vil ha hun tilbake 

Anonymkode: 28b27...3d2

• Liker 4
Skrevet

JFK. Hvorfor kan ikke kidsa i dag se hvilket asosialt nettverk, sosiale nettverke er?

Hva TS skal gjøre?
Slutte å måle livets opp og nedturer basert på likes og streaks.

Anonymkode: 78ef8...73a

• Liker 2
Skrevet

:( Prøver å ta avstand og han merker det. Siste jeg vil ha nå er drama....

TS

Skrevet

Jeg ser situasjonen fra en annen side. Ble slutt med eksen min i Juni, vi har hatt jevnlig kontakt og sex siden bruddet. Dette har gjort at jeg ikke har kommet meg over bruddet, og nesten har mer kjærlighetssorg nå enn før. Jeg har prøvd å "date" andre, men det har blitt en rebound. Dette trenger absolutt (!) ikke gjelde han du dater, men det kan være greit å være litt obs på. Sånn med tanke på at det er så kort tiden siden bruddet, og dere har litt avstand mellom dere. Håper det ordner seg og at det blir dere ❤️ 

Anonymkode: 1e7c1...b42

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har så og si ingen kontakt lenger. Han spør selv ofte hva greia er og om jeg har mistet interessen. Men jeg orker ikke når han ikke kan kutte ut sin eks, enkelt og greit

Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har så og si ingen kontakt lenger. Han spør selv ofte hva greia er og om jeg har mistet interessen. Men jeg orker ikke når han ikke kan kutte ut sin eks, enkelt og greit

Ts

Det må du være ærlig om

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...