Gå til innhold

Har hun sletta meg som venn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser ikke lenger innlegga som venninna mi legger ut på Facebook! Har hun sletta meg som venn? Når jeg sjekker vennelista, står det at vi fortsatt er venner, men... hæ?

Anonymkode: eca66...cac

Videoannonse
Annonse
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Nei hun har bare endret på personverninnstillingene :)

Endret av HanenIFlokken
Skrivefeil
Skrevet
Akkurat nå, HanenIFlokken skrev:

Nei hun har bare endret på petsonverninnstillingene :)

Men HUN kan vel ikke endre på det, annet enn at hun kan sette statuser på at "alle kan se minus Mons og Turid". Men da kan heller ikke Mons og Turid se disse delv om de går inn på profilen hennes. 

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

En kan velge hvem som skal se det en poster og der kan man også velge 'kun meg' :)

Skrevet

Kanskje hun bare ikke har lagt ut noe.. ? :fnise: 

Anonymkode: ac51f...a3f

Skrevet

Kanskje hun har satt deg på begrenset.

Anonymkode: 79d49...31c

Gjest padawan
Skrevet
15 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:
Men HUN kan vel ikke endre på det, annet enn at hun kan sette statuser på at "alle kan se minus Mons og Turid". Men da kan heller ikke Mons og Turid se disse delv om de går inn på profilen hennes. 

Ved å bruke vennelister kan en bestemme hvem som kan se hva som legges ut så det er fult mulig. Som AB sier over så kan det også hende hun ikke har lagt ut noe på en stund.  

Skrevet
3 minutter siden, padawan skrev:

Ved å bruke vennelister kan en bestemme hvem som kan se hva som legges ut så det er fult mulig. Som AB sier over så kan det også hende hun ikke har lagt ut noe på en stund.  

Ja, det var det jeg mente. Men da kan hun heller ikke se innleggene selv om hun går inn på profilen. Så da ser det ut for TS at hun ikke har lagt ut noe. Men det kan jo også hende hun bare ikke HAR lagt ut noe. 🙃

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun bare ikke har lagt ut noe.. ? :fnise: 

Anonymkode: ac51f...a3f

Hun har lagt ut ting, for de andre Facebook-vennene hennes ser ting som hun legger ut. Bare ikke jeg!

Endret av Banankaka04
Måtte endre på noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...