Gå til innhold

Spa på 4.date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nylig begynt å date en fyr i midten av 30 årene. Han var klar på at han ser etter noe seriøst og han viser tydelig interesse for meg. Hittil har vi møttes tre ganger (kaffe+gåtur, øl+en aktivitet og en treningsøkt.

Nå har han invitert meg på spa (dette har vi snakket om at vi hadde trengt). Ikke hvor vi nødvendigvis tar behandlinger, men bare tusler fritt rundt, bader litt, er i badstuen og bare slapper av.

Men, det er bare vår 4.date - er det litt overkill med spa? Selv synes jeg det hadde vært hyggelig, men lot meg påvirke av at andre sier han «bare skal se meg lettkledd og få meg til sengs senere».

Synspunkter?

Anonymkode: 382fe...a50

Videoannonse
Annonse
Gjest Springfjær
Skrevet

Syns det hørtes koselig ut jeg 😊

Skrevet

Par massasje er jo fint,  men om han ønsker å bade så ville jeg også bare følt og tenkt han er ute etter å se kroppen og da er det en respektløs baktanke med invitasjonen plutselig, så no-go i det tilfellet 

Anonymkode: 0273a...7a2

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Par massasje er jo fint,  men om han ønsker å bade så ville jeg også bare følt og tenkt han er ute etter å se kroppen og da er det en respektløs baktanke med invitasjonen plutselig, så no-go i det tilfellet 

Anonymkode: 0273a...7a2

Tror scenen er fra "Syndere i sommersol", der et par ligger på svaberget:

Hun, til seg selv: Tenk, han har en kropp også.

Han: Tenk, hun har en sjel også.

Skrevet

Dating.. bli kjent.. kanskje etterhvert bli kjærester. Nei.. jeg synest ikke det er rart om han ønsker å se kroppen din. Jeg tror forresten ikke det er derfor han inviterer deg med på spa. Kos deg du.

Anonymkode: 880b0...d0a

• Liker 4
Skrevet

Synes spa høres helt supert ut jeg! Kanskje ta noen behandlinger samt bade etc. Føle seg avslappet, freash og opplagt. Kan vel ikke bli feil det?! 

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
6 hours ago, Sulo_V said:

Tror scenen er fra "Syndere i sommersol", der et par ligger på svaberget:

Hun, til seg selv: Tenk, han har en kropp også.

Han: Tenk, hun har en sjel også.

Ah, Sigurd!

Problemet i dagens samfunn er ikke bare seksualiseringen, men også noens fundamentalistiske forsøk på avseksualisering og den stadige antagelsen om menns -og kun menns- baktanker.

Dere flørter, dere har stevnemøter, dere er interessert i hverandre ... det er klart han vil se kroppen din! Men er det egentlig så syndig?

Dersom dere ender i forhold kommer de nakne kroppene deres til også være en del av det forholdet, så hvorfor er det å se på hverandre så himla ille? Særlig etter tre useksualiserte aktiviteter, da ser jeg på spa-forslaget som både elegant og koselig. Man må faktisk krysse intimsonene for å bli kjærester.

Gjest Springfjær
Skrevet

Å hva så om en som er interessert i deg ønsker å se kroppen din? Er det så fryktelig? Han ber deg jo ikke om å strippe naken for han fordi han ønsker et show. 

Gjest Overrasket
Skrevet
17 minutter siden, Springfjær said:

Å hva så om en som er interessert i deg ønsker å se kroppen din? Er det så fryktelig? Han ber deg jo ikke om å strippe naken for han fordi han ønsker et show. 

Enig springfjær! Og ikke er det tøm-og-røm, heller. Mere flørt-og-titt-litt. Herregud, DET må jo være lov nå man "dater". Vil man virkelig ha noen uten snev av interesse for kroppen også?

Gjest Springfjær
Skrevet
6 minutter siden, Overrasket skrev:

Enig springfjær! Og ikke er det tøm-og-røm, heller. Mere flørt-og-titt-litt. Herregud, DET må jo være lov nå man "dater". Vil man virkelig ha noen uten snev av interesse for kroppen også?

Alt skal jo tolkes i verste mening om dagen. Ikke rart menn (og sikkert kvinner) syns dating kan være vanskelig når alt skal bli sett på som noe «urent og ufint». 

Gjest Overrasket
Skrevet
8 minutter siden, Springfjær said:

Alt skal jo tolkes i verste mening om dagen. Ikke rart menn (og sikkert kvinner) syns dating kan være vanskelig når alt skal bli sett på som noe «urent og ufint». 

Nå krenket du meg med den kommentaren din, assa! :sjenert:

Skrevet

Ts her.

Tusen takk for så mange svar! Jeg er helt enig med dere og jeg gledet meg veldig, frem til enkelte uttrykte sine «han er bare en gris»-tanker. Samtidig er jeg ikke en veldig sjenert kvinne og har ikke noe problemer med å la han se kroppen min. Som dere sier; det er jo en del av dating og før eller siden vil han uansett både se og føle den.

Kanskje de som kom med kommentarene bare er litt sjalu, de er jo også single og på leting etter en bra mann.

Da gjør jeg som planlagt - reiser på spa og koser meg, det blir hyggelig 😊

• Liker 3
Skrevet

Der røyk anonym, men det får gå! Det var jo heldigvis ikke et ikke innlegg, hehe 😊

Gjest Overrasket
Skrevet
22 minutter siden, Timiwo said:

Kanskje de som kom med kommentarene bare er litt sjalu, de er jo også single og på leting etter en bra mann.

Da gjør jeg som planlagt - reiser på spa og koser meg, det blir hyggelig 😊

Glimrende! Ja, helt enig. Jeg har observert nok kommunikasjon mellom kvinner til å vite at når en kvinne sier til en annen ting som "han er bare ute etter kroppen din" eller "nei, den buksen sitter ikke pent på deg" osv, betyr det egentlig: "Åh, skulle ønske noen tok MEG med på spa" eller "skulle ønske jeg hadde sett den buksen først".

Gjest Springfjær
Skrevet
58 minutter siden, Overrasket skrev:

Nå krenket du meg med den kommentaren din, assa! :sjenert:

Neimen uff da 😜

Skrevet

Heeelt enig med @Springfjær og @Overrasket!

Hadde elsket å blitt bedt med på spa i din situasjon! Superkoselig og romantisk og ja, sexy også! Men når ble sexy feil, liksom!

Blir koko at folk som skal svarmale og gjøre sånt ekkelt! Nei, det er ikke ekkelt! Kropp er ikke ekkelt! Seksuell interesse er ikke ekkelt, men mindre den er påprakket og uønsket, men det er jo det motsatte av tilfellet her!

Istedet for å tenke på hva HAN tenker, hva tenker DU? Gleder du deg ikke til å se på HAN?

Gjest Overrasket
Skrevet
14 minutter siden, Ella Ellefantella said:

Heeelt enig med @Springfjær og @Overrasket!

Hadde elsket å blitt bedt med på spa i din situasjon! Superkoselig og romantisk og ja, sexy også! Men når ble sexy feil, liksom!

Blir koko at folk som skal svarmale og gjøre sånt ekkelt! Nei, det er ikke ekkelt! Kropp er ikke ekkelt! Seksuell interesse er ikke ekkelt, men mindre den er påprakket og uønsket, men det er jo det motsatte av tilfellet her!

Istedet for å tenke på hva HAN tenker, hva tenker DU? Gleder du deg ikke til å se på HAN?

:5:

"Når ble sexy feil, liksom", hahaha, den skal jeg stjele!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...