Gå til innhold

så usikker.. blir gal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på en fest, der var det en fyr. Viste seg at vi hadde flere felles bekjente, kom i prat og endte opp med å sove over hos han. Vi hadde fantastisk sex hele natta, dagen etter spiste vi frokost og hadde sex hele dagen til det ble kveld og jeg måtte hjem.

Jeg har aldri hatt ons før, men jeg gjorde meg forstått med at jeg mest trolig aldri ville høre noe mer fra han.

Det gikk 5 dager, poppet inn en melding fra han på messenger hvor han takket for helgen, og ballen rullet. Vi endte opp med å snakke sammen hele kvelden. Vi sa god natt, også sa det stopp. Jeg har ikke skrevet noe, han har ikke skrevet noe..

Jeg føler jeg er i ferd med å gå i veggen, jeg er nysgjerrig på denne fyren, og jeg ønsker å bli bedre kjent med han. Vurderer å sende han melding, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Jeg har akkurat kommet ut av et FF- forhold som ødela meg, og jeg er fortsatt ganske sårbar. Så jeg merker at jeg holder tilbake. Om dette hadde vært før sommeren hadde jeg kjørt på med melding, men jeg føler jeg må være litt forsiktig. Samtidig så klarer jeg ikke å slutte å tenke på fyren, jeg vet vi garantert kommer til å sees igjen, da vi stort mest sannsynlig kommer til å bli invitert på samme fester fremover. men jeg har ikke tålmodighet til å la det gå så lenge, jeg vil ikke at han skal møte noen andre.. Jeg vil ha muligheten for å bli kjent med han. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 52446...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...