Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Første gangs treff er så uforpliktende at det var null stress for meg. Møter jo nye mennesker stadig vekk. Men nå, når klokka sier det nærmer seg andre date med samme mann begynner jeg å grue meg skikkelig! Føler det er så mange forventninger i lufta. Er rett ved å feige ut her, sende en dårlig unnskyldning. Eller si det som det er.  Kanskje jeg ikke er klar. Hjelp. 😬 

Endret av McMary
Videoannonse
Annonse
Skrevet
44 minutter siden, McMary said:

Første gangs treff er så uforpliktende at det var null stress for meg. Møter jo nye mennesker stadig vekk. Men nå, når klokka sier det nærmer seg andre date med samme mann begynner jeg å grue meg skikkelig! Føler det er så mange forventninger i lufta. Er rett ved å feige ut her, sende en dårlig unnskyldning. Eller si det som det er.  Kanskje jeg ikke er klar. Hjelp. 😬 

Kanskje du bare ikke er helt klar enda hvis det ikke er så lenge siden du ble singel? Det er greit å ikke forhaste seg med å skulle løpe fra et forhold til et annet.

Skrevet
23 minutter siden, LoneWolf skrev:

Kanskje du bare ikke er helt klar enda hvis det ikke er så lenge siden du ble singel? Det er greit å ikke forhaste seg med å skulle løpe fra et forhold til et annet.

Ja, og det er det jeg lurer på. Det har vært gøy og koselig å chatte og sånn, men tanken på at det kanskje skal skje en fysisk relasjon gir meg faktisk litt noia. Det er forskjell på hva jeg kan ha lyst til og drømme om og det å faktisk gjøre det. Men, jeg er overrasket over meg selv, trodde jeg var mer klar så den nervøsiteten kom uventet på. Jeg er jo et voksent menneske for søren. Tror det blir en kaffe og så hjem til boka mi.  😕 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...