AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg har prøvd badoo, tinder, sukker, og er lei. Hvordan møter man en mann som ikke starter å runke seg selv med en gang du slår på kamra? Anonymkode: 544e5...d8c 1
Ardenus Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 uff da. Unngå cam til du kjenner de endel, minker vel sjansen for at de gjør slikt..(antar jeg?) Jeg runker ikke på cam så jeg vet jo ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #3 Skrevet 1. november 2018 Hvis du har problemer med det så tror jeg det er mer hvilke signaler du sendre og hvilke menn du velger å ta kontakt med som er problemet. Anonymkode: dfe4a...66e 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #4 Skrevet 1. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har problemer med det så tror jeg det er mer hvilke signaler du sendre og hvilke menn du velger å ta kontakt med som er problemet. Anonymkode: dfe4a...66e Herregud.... les hva ts skrev. Hun sa hun ville unngå det, så nei tror alle jenter kan oppleve det, selv jeg Anonymkode: f6895...c2e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #5 Skrevet 1. november 2018 Er du nødt til å gå på cam da? Jeg var på sukker for noen år siden og da var det kun skriftlig kommunikasjon som gjaldt. Mulig det er andre ting som gjelder om du bruker app'en. Ellers synes jeg sukker var en temmelig seriøs og grei dateside. Anonymkode: 2cf1c...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #6 Skrevet 1. november 2018 På tinder er det hverken mulighet for bilder eller cam. Mye rart der, men traff faktisk kjæresten min der. Men uansett hvilken arena du velger, syns jeg trikset er å ha klart for seg, i profilteksten også, hva du er på jakt etter. Samt avtale første møte litt kjapt (ikke skrive i en evighet), på en offentlig plass. Anonymkode: a7da8...853
hutula1 Skrevet 1. november 2018 #7 Skrevet 1. november 2018 Har drevet med slik nettdating i over 15 år. Har aldri hatt noe behov for å runke fremfor kameraet. Men er profilbildet ditt slikt. Så er det vel ikke noen mysterium.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå