AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Etter en heftig uke med ekstraordinær chat som endte i flørt og enighet om at vi måtte møtes snart som mulig, ble fyren borte for meg. Altså, han reiste på ferie men nettet har man jo overalt. Gikk over et døgn (etter han var fremme) uten melding fra han, og da ble jeg lei meg. Så kom det et svar hvor han skyldte på dårlig nett, men det trodde ikke jeg noe på. Svarte etterhvert at det var kjipt gjort å først være så på og så ikke gidde å sende melding på så lenge, beskyldte han for å ha latet som. Så sendte han etter hvert ny melding om hvor han var og bedyret at det var dårlig nett. Søkte opp stedet og der står det i informasjon om denne lille øya at de ikke engang har 3G. Shit altså 😕😂 Nå veksler jeg mellom å tenke at der dreit jeg meg skikkelig ut og mistet den første som virkelig var noe, og å tenke at det kan da virkelig ikke være så dårlig nett, han er en player. Erfaringer? Finnes det fortsatt steder på denne kloden hvor det ikke er mulig å snappe når man vil? (Og bare så det er nevnt; jeg mener ikke at han skal bruke ferien sin på å chatte med meg, men reagerte etter et døgn uten å åpne en melding fra en han mente han var så interessert i.) Anonymkode: a721b...157
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Ja du dreit deg litt ut, men driter deg mer ut om du fortsetter å kreve så mye av han når dere ikke engang dater eller er kjærester. Ro ned. Det er ikke no å reagere på at han ikke åpner snaps på et døgn, atpå til når han er på ferie. Jeg åpner ikke på en uke engang, selvom jeg bare er hjemme! Anonymkode: 1c9f3...4ff 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 Du virker helt ekstremt dramaqueen. Herregud. Anonymkode: 53b13...b41 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå