AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 synes jeg! Jeg blir glad i en person, og ingenting føles egentlig bedre enn å føle noe for et annet menneske. Men så er det et hinder mellom dere da. Livet vil enkelt og greit bare ikke la dere bli sammen, noen som vet om noen måter å trosse livet på? Å bryte gjennom isen som ble laget for dere? Så kommer den irriterende tiden der du ikke lenger føler du har lov å være bitter. Men likevel kjipt å liksom måtte overgi seg, men jeg gidder liksom ikke. Så kommer jo alle forlagene som er utført av 1000 andre mennesker "blokker på sosiale medier" osv. Alle på kvinneguiden liker å skrive at jeg bør konsetrere meg om han jeg møter nå, alltid skal de garantere at følelser vil dukke opp , men så lenge en føler noe for en annen sterkere så er det visst umulig. Hvorfor er det den kjedeligste som er mest nær hele tiden? Jeg vil heller være singel enn å ha en jeg ikke liker. Men folk mener fortsatt at en partner er sååååå viktig, og at meningen med livet er en kjæreste. Og så blir jeg så lei av slike livserfarne kvinner som "avslører" at de fleste er ikke så forelsket i den de ender opp med, men velger en som det er lett med. Kjedelig spør du meg. At det skal være LETT skal ihvertfal ikke være mitt krav. Jeg vil være forelsket i den jeg blir sammen med. Anonymkode: b5fd5...b83
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg har faktisk ikke lyst til å være sammen med en jeg er stupforelsket i. Det er grusomt og vente på tilbakemeldinger, være føyelig som smør, tenke på at man ikke klarer seg uten han, ha følelsesmessig berg og dalbane. Nei, du, ellers takk. Man må være passe forelsket så man har beina på jorda, men også er villig til å imøtekomme og har interesse for han som person. Ikke uinteressert da. Det går ikke. Har prøvd å date noen fordi de har kvalitetene jeg ønsker i en mann, men det funker ikke når man ikke har følelser. Anonymkode: 16cc3...3d6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk ikke lyst til å være sammen med en jeg er stupforelsket i. Det er grusomt og vente på tilbakemeldinger, være føyelig som smør, tenke på at man ikke klarer seg uten han, ha følelsesmessig berg og dalbane. Nei, du, ellers takk. Man må være passe forelsket så man har beina på jorda, men også er villig til å imøtekomme og har interesse for han som person. Ikke uinteressert da. Det går ikke. Har prøvd å date noen fordi de har kvalitetene jeg ønsker i en mann, men det funker ikke når man ikke har følelser. Anonymkode: 16cc3...3d6 Men hvordan vet man om man er på jorden eller om man bør lande da????? Jeg liker noen på avstand og avstanden er jo ganske komfortabel....men jeg drømmer så om den dagen han kanskje vil komme og besøke meg elller møte meg et sted. Anonymkode: b5fd5...b83
Ronaldo85 Skrevet 29. oktober 2018 #4 Skrevet 29. oktober 2018 Har bare dårlige erfaringer med forelskelse.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 8 minutter siden, æøå* skrev: Har bare dårlige erfaringer med forelskelse. Alderen din? Anonymkode: b5fd5...b83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå