AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #1 Skrevet 29. oktober 2018 Hei jeg møtte en gutt i helga som jeg har snakket litt med på telefonen og på Snapchat, vi ble enige om at jeg skulle sove over siden det var litt reise vei. Jeg møtte han og det var med engang kjempe god stemning, vi dro hjem til ham og drakk litt vin og snakket. Jeg følte han åpnet seg til meg og vi fikk utrolig god kontakt på kort tid, jeg har aldri følt det sånn tror jeg. Vi stikker ut for å ta en øl, og all oppmerksomhet går til meg. Etter vi har vært ute en stund stikker vi hjem for å sove, når vi våkner opp dagen etter er det like god stemning. Hele dagen ligger vi og holder rundt hverandre på sofaen, helt til jeg må dra hjem. Han følger meg ned til toget, og kysser meg 2 ganger før jeg setter meg på toget hjem. Jeg vet han ikke er særlig aktiv på telefonen... men vi har sendt noen snapper. Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre videre? Noen kjærlighetstips eller råd? Jeg er helt betatt av ham 😨 Anonymkode: 17dc2...40e
Eplejuice123 Skrevet 29. oktober 2018 #2 Skrevet 29. oktober 2018 Tror du skal ha is i magen. Ta litt avstand og tenke over det. Farlig å bli så betatt av en du ikke kjenner. 😊 Så kan du jo ta kontakt etterhvert og be han på date. 1
Ella Ellefantella Skrevet 29. oktober 2018 #3 Skrevet 29. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg møtte en gutt i helga som jeg har snakket litt med på telefonen og på Snapchat, vi ble enige om at jeg skulle sove over siden det var litt reise vei. Jeg møtte han og det var med engang kjempe god stemning, vi dro hjem til ham og drakk litt vin og snakket. Jeg følte han åpnet seg til meg og vi fikk utrolig god kontakt på kort tid, jeg har aldri følt det sånn tror jeg. Vi stikker ut for å ta en øl, og all oppmerksomhet går til meg. Etter vi har vært ute en stund stikker vi hjem for å sove, når vi våkner opp dagen etter er det like god stemning. Hele dagen ligger vi og holder rundt hverandre på sofaen, helt til jeg må dra hjem. Han følger meg ned til toget, og kysser meg 2 ganger før jeg setter meg på toget hjem. Jeg vet han ikke er særlig aktiv på telefonen... men vi har sendt noen snapper. Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre videre? Noen kjærlighetstips eller råd? Jeg er helt betatt av ham 😨 Anonymkode: 17dc2...40e Han virker jo å være like betatt! Nyt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå