henniie Skrevet 5. november 2018 #21 Skrevet 5. november 2018 På 29.10.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev: Snart jul! Og det der evige strevet med å finne gave til foreldre, onkler og tanter, venninner og kjærester som egentlig har ALT. Hva gir dere til den som har alt? Anonymkode: 52929...8ae Jeg så en fin en her om dagen, at det lokale vaskehjelp-byrået sa at hvorfor ikke gi den som har alt, mer tid til å gjøre alt på? Hvor de sa at det er mulig å kjøpe f.eks. nedvask eller sånn, om du ikke vil ha fast vaskehjelp. 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #22 Skrevet 5. november 2018 Snøsøsteren ❤️ Anonymkode: b2d76...d18 1
BiancaWhite Skrevet 5. november 2018 #23 Skrevet 5. november 2018 På 29.10.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev: Snart jul! Og det der evige strevet med å finne gave til foreldre, onkler og tanter, venninner og kjærester som egentlig har ALT. Hva gir dere til den som har alt? Anonymkode: 52929...8ae sånne ting som ikke bare blir stående, men som må brukes. Mat eller drikke de liker. Shampo 😛 såper 😛
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #24 Skrevet 9. november 2018 På 4.11.2018 den 5.54, AnonymBruker skrev: Unngå alskens kremer og pleieprodukter om du ikke er helt sikker på at dette brukes. Anonymkode: 9b612...0cc Enig i dette. Praktisk med bruksting, men har ofte fått produkter jeg ikke bruker eller endt opp med et lite lager med like produkter jeg ikke rekker å bruke opp. Anonymkode: 9c713...31c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #25 Skrevet 9. november 2018 Tid sammen. Anonymkode: 6e694...3f1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #26 Skrevet 9. november 2018 Jeg er en sånn som har alt. Hater når folk spør meg om hva jeg ønsker meg. Ønsker meg jo faktisk ingenting (i-landsproblemer ass). Men noen ting et alltid kjekt å få: gavekort på opplevelser (ikke på senter eller butikker), gavekort til frisør/fotpleie/hudpleie, bøker. Mange gavekasser osv er kjekt, MEN det merkes fort om det er en kasse som er ferdiglaga på butikken og ikke en som er «tilpasset» mottakeren. Dette er ikke ment egoistisk, men generelt gaver som skriker «jeg kom ikke på hva jeg skulle kjøpe så jeg kjøpte denne gavepakken fra Vita for da slipper jeg å tenke på det mer». Jeg liker iallefall å gi (og få) når en merker at den som gir kjenner deg eller har fått med seg noe du liker. Anonymkode: a8bfe...4b8
Ajve Skrevet 9. november 2018 #27 Skrevet 9. november 2018 En gave med mening! Støtte til organisasjoner 😊 Ga selv i form av et bidrag til dyrebeskyttelsen til mine foreldre ifjor (ønsker seg aldri noe og får alltid beskjed om at jeg ikke trenger å kjøpe noe siden de har alt de trenger). Fikk da et fint kort med summen gitt. Heller det enn å kjøpe noe bare for å kjøpe noe 😊 3
Sliten&kjørt52 Skrevet 9. november 2018 #28 Skrevet 9. november 2018 (endret) Pris ? Rundtur på Hurtigruta er fett, veit eg... (Om dem ikke blir fort "Grønne" da...) A. Endret 9. november 2018 av Sliten&kjørt51
Sliten&kjørt52 Skrevet 9. november 2018 #29 Skrevet 9. november 2018 (endret) På 4.11.2018 den 21.24, Fjaselina skrev: Gåvekort på ein restaurant:) Bra ide. IMO. Jeg driver ikke med jul, -men likte denne tanken, få dem ut, for å hygge seg 🙂 (Om det blir brukt..! PSYKT av penger som "kastes" -Per år i gavekort ...) ((Næringslivet g l i s e r seff. -Trolig derfor "alle" tilbyr det, eller...) Uff mente ikke å "disse", -Men viktig å være OBS. -Viktig hvem man gir hva / det rette til, IMO.) A. Endret 9. november 2018 av Sliten&kjørt51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå