Gå til innhold

Nyskjerring på pikekos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i midten av 50 årene som har en drøm om å treffe en annen kvinne for utforskende erotikk. Jeg er i et forhold men jeg har fått frie tøyler til dette. Etter råd har jeg søkt via Cupido og Gaysir, men uten hell. Nå vil jeg rett og slett finne en uteplass hvor jeg kan treffe andre kvinner (lesber/bi). Er det noen som kan tipse meg om steder, fortrinnsvis i Oslo ,, event i Trondheim ? 

Anonymkode: 67dc4...ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne i midten av 50 årene som har en drøm om å treffe en annen kvinne for utforskende erotikk. Jeg er i et forhold men jeg har fått frie tøyler til dette. Etter råd har jeg søkt via Cupido og Gaysir, men uten hell. Nå vil jeg rett og slett finne en uteplass hvor jeg kan treffe andre kvinner (lesber/bi). Er det noen som kan tipse meg om steder, fortrinnsvis i Oslo ,, event i Trondheim ? 

Anonymkode: 67dc4...ca3

Skal jeg høre med kon her? Hun et litt yngre enn deg da... om det ikke har noe å si...

Anonymkode: d1345...0db

Skrevet

Jeg er singel, men bor dessverre i en annen del av landet, tenker at jeg godt kunne møtt en annen kvinne for felles utforsk :) Jeg er 35 da.

Anonymkode: 8a687...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...