Gå til innhold

Bryllupsboka på KG, er den bra?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Tenkte kanskje å bestille den..

Er den verd det, for de som har lest den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vigdis - ikke innlogget
Skrevet

Det er et par tråder om denne boka fra før.

Jeg har kjøpt den og er av den oppfatning at den IKKE er verdt pengene. Alt som står finner du enkelt på internett - vedr. hva som bør gjøres når osv.

Men jeg har inntrykk av at det er en del som er uenig med meg :wink:

Den er å få kjøpt i bokhandelen. Kanskje du burde ta deg en tur for å sjekke ut hva du selv synes?

Gjest Dark Angel ikke innl.
Skrevet
Det er et par tråder om denne boka fra før.

Jeg har kjøpt den og er av den oppfatning at den IKKE er verdt pengene. Alt som står finner du enkelt på internett - vedr. hva som bør gjøres når osv.

Men jeg har inntrykk av at det er en del som er uenig med meg :wink:

Den er å få kjøpt i bokhandelen. Kanskje du burde ta deg en tur for å sjekke ut hva du selv synes?

Ja, det tenkte jeg jo ikke på :) Skal sjekke i bokhandelen. Om det er evt en billigere bok. Hadde vert gøy å uansett hatt en som minne.. :kul:

Skrevet

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe boka kan du sjekke Aschehoug på nett. Der kostet den iallefall 79 kroner for en uke siden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Koster fortsatt 79,- på Aschehaug. Bestilte nettopp. Ellers kan jeg anbefale "Ja! tid for bryllup" av Pernille Faye. En søt liten bok :)

Er nok en litt annen type bok enn "KG-boken". Ikke like mye av den harde faktaen og smørbrødlistene. Men dette finner man uansett i alle magasinene som ditt bryllup etc. (Og internett som Vigdis sier..)

Skrevet

Hvis du lurer kan du jo kanskje låne boka på biblioteket og se om du liker den?

Selv ble jeg ikke veldig imponert (lånte den på Deichman), det stod stort sett om det tradisjonelle bryllupet, og veldig lite om ting man ikke kan finne på nettet o. l.

Skrevet

Jeg synes nok heller ikke at den var verdt pengene...

Skrevet

Den var veldig fin å lese før jeg begynte planleggingen, men Ditt Bryllup dugde like godt etter hvert. Jeg lånte boka på biblioteket. Ønsket ikke å kjøpe den fordi de sidene som skulle brukes som "minnebok" ikke var tilstrekkelig for min del. Så jeg har laget en bryllupsperm hvor jeg har fått samlet alle mulige papirer, idéer og skjemaer. Mye greiere for min del.

Gjest gjest1
Skrevet
Den var veldig fin å lese før jeg begynte planleggingen' date=' men Ditt Bryllup dugde like godt etter hvert. Jeg lånte boka på biblioteket. Ønsket ikke å kjøpe den fordi de sidene som skulle brukes som "minnebok" ikke var tilstrekkelig for min del. Så jeg har laget en bryllupsperm hvor jeg har fått samlet alle mulige papirer, idéer og skjemaer. Mye greiere for min del.[/quote']

Eg har gjort begge delar eg.. ;)

Gjest gjesta
Skrevet

hm.. lurer på om jeg skal se litt i bokhandelen etter bøker.. har lyst å ha en bok som minne, en billig. Men vil ikke ha noe skrap da :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...