Gå til innhold

Til deg på 170


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ganske utrent og ligger på 60-61 kg. nå. Trivdes best rundt 58, når jeg trente endel. Fikk dog ofte høre at jeg så for tynn ut, men jeg er ganske bred (særlig over skuldrene), og synes jeg blir "for mye" når jeg har noen kilo mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 (eller 169?). Veier 61-62 kg nå. Har vært oppe i 75 og så lavt som 56. Begynte å legge på meg etter at jeg begynte å trene styrke, men jeg blir ikke tynnere. Er vel litt pære, men med liten rumpe. S eller XS i overdel, bukser i 38. Skulle ønske jeg var mindre fra midjen og ned :( Alt over ser bra ut. 

Anonymkode: 56f75...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm og 52 kg, er undervektig i forhold til BMI men ser ikke undervektig ut (tynnfeit)... kunne tenkt meg å trene litt styrke og få litt muskler og mindre fett. Veide under 50 på vgs og var mer fornøyd med kroppen min da, selv om jeg ikke hadde muskler da heller. Har alltid vært lang og slank :) 

Anonymkode: 32544...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm og 58 kg, slank, mye muskler, men dessverre lite/ikke eksisterende pupper😅

Anonymkode: e1058...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

83 kg. Trener mye styrke og har mye muskelmasse, men er også overvektig. Idealvekt er rundt 70 kg. 

Før jeg trente vekter var idealvekt 60 kg, men det er urealistisk nå. Selv for å komme ned i 70 kg bør jeg også miste litt muskelmasse, for å ikke få usunn lav fettprosent. 

Anonymkode: ba1ae...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 63kg og jobber med å ta av meg mer. Bruker L/XL i overdeler, og M/L i underdeler som regel. Normal kroppsbygning, litt store pupper.

Anonymkode: 03c62...0ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2018 den 18.11, fordijegvil skrev:
 

Er ganske utrent og ligger på 60-61 kg. nå. Trivdes best rundt 58, når jeg trente endel. Fikk dog ofte høre at jeg så for tynn ut, men jeg er ganske bred (særlig over skuldrene), og synes jeg blir "for mye" når jeg har noen kilo mer. 

Samme her. Vipper mellom 58 og 59/60 alt ettersom hva jeg har spist, vært på do og tid på døgnet. Er utrent nå og er tynn på en fin måte i overkroppen, men fra livet og ned er det én sørgelig historie. Beina så tynne at de ser komisk ut, verre er det med rumpa.jdi har ikke rumpe lengre,bare et hull i ryggen.hvordan Trener du da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg veier 63kg og jobber med å ta av meg mer. Bruker L/XL i overdeler, og M/L i underdeler som regel. Normal kroppsbygning, litt store pupper.

Anonymkode: 03c62...0ea

Kan ikke forstå hvordan det er mulig. Jeg (over) bruker ikke xl. Bruker 38-40. Du er 20 kilo lettere enn meg! Jeg har også store bryster. 

Anonymkode: ba1ae...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

168 cm. Veier ca 90. Min idealvekt ligger på rundt 75-80 kg, så har noen kg igjen. Bruker nå størrelse 44-46, og sist jeg veide 75 kg brukte jeg str. 38, og det er i grunn dit jeg vil. ;) Bred og sterk i kroppen, generelt alltid vært sterk, mye muskler. Alltid vært slankere enn det vekta skulle tilsi (den gang jeg veide 70 kg var jeg en str 34-36). 

Og det er litt spesielt å tenke på at jeg faktisk en gang i tiden veide omtrent like mye som antallet cm, dvs jeg veide en gang i tiden 166 kg. Heldigvis er det noen kg siden. :) 

 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

170. 53 kilo. Er tydelig undervektig og mager. Tenker en fem kilo mer hadde vært bra, fortsatt slank, men ikke så skrapa. 

Anonymkode: a8de8...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SPOCA skrev:
 

168 cm. Veier ca 90. Min idealvekt ligger på rundt 75-80 kg, så har noen kg igjen. Bruker nå størrelse 44-46, og sist jeg veide 75 kg brukte jeg str. 38, og det er i grunn dit jeg vil. ;) Bred og sterk i kroppen, generelt alltid vært sterk, mye muskler. Alltid vært slankere enn det vekta skulle tilsi (den gang jeg veide 70 kg var jeg en str 34-36). 

Og det er litt spesielt å tenke på at jeg faktisk en gang i tiden veide omtrent like mye som antallet cm, dvs jeg veide en gang i tiden 166 kg. Heldigvis er det noen kg siden. :) 

 

Wow, bra jobba 🙌

Anonymkode: a0e02...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

93... vil ned 5-10 kg, men det blir med tanken. Er vel litt tønneformet.

Anonymkode: b1870...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 cm. 

74 kg per nå , men har født mitt andre barn for 6 mnd siden.  Trives best rundt 66-70 , der er der jeg vanligvis ligger :)

er en krysning av timeglass og pære (?) . Kjenner at jeg har litt for mange kg nå. Bruker str M/L .

Anonymkode: f14c6...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:
 

Kan ikke forstå hvordan det er mulig. Jeg (over) bruker ikke xl. Bruker 38-40. Du er 20 kilo lettere enn meg! Jeg har også store bryster. 

Anonymkode: ba1ae...45c

Synes det er litt rart selv, og i grunn litt urettferdig:\ Jeg har sikkert ikke den beste kroppssammensetningen, men min fettprosent er også innafor normalen. Likvevel ser jeg større ut enn hva jeg er. Når jeg ber folk jeg stoler på, evt. fremmede på f.eks. et forum, om å gjette vekta mi så gjetter de som oftes rundt 80kg.

Anonymkode: 03c62...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...