Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor kan man finne reisepartner. Er 21 år, og bruker alle mine penger på reise. Men nå har mine venninner fått seg kjæreste og vil reise med dem, eller ikke har penger. 

Ønsker å dra på litt lengre turer, og ikke til typiske "syden-land". kanskje 3 eller lenger. spørs på budsjettet. 2 uker er også greit. Det er lengre enn det jeg bruker å reise.. 

Gi meg tilbakemelding om dere har en lur ide om hvordan finne reisevenn. 

kanskje det er noen inne her på min alder som kunne tenkt seg å reist med meg :D 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20 og skulle gjerne fått reist litt mer! Har friår og jobber, og alle venninnene mine studerer så de er opptatte med det. Hvor i landet er du fra?😊

Anonymkode: 0b6dc...01f

Skrevet

Anbefaler aktivitetsvenner. no! 👌

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 20 og skulle gjerne fått reist litt mer! Har friår og jobber, og alle venninnene mine studerer så de er opptatte med det. Hvor i landet er du fra?😊

Anonymkode: 0b6dc...01f

Er fra møre og Romsdal :) hvor er du fra? 

Endret av kkrraa
Skrevet

Reis alene og møt folk i utlandet? Det er så fantastisk å kunne bestemme helt selv hva man vil gjøre og hvor man vil dra. Når man i tillegg møter nye folk som vil akkurat det samme der du er, er det enda bedre.

Skrevet
Akkurat nå, funginger skrev:

Reis alene og møt folk i utlandet? Det er så fantastisk å kunne bestemme helt selv hva man vil gjøre og hvor man vil dra. Når man i tillegg møter nye folk som vil akkurat det samme der du er, er det enda bedre.

Ja, har tenkt tanken, men er litt skeptisk på å reise alene 😅 men det må vel prøves en gang det å 

Skrevet
3 minutter siden, kkrraa skrev:

Ja, har tenkt tanken, men er litt skeptisk på å reise alene 😅 men det må vel prøves en gang det å 

Møter man en "ny" reisevenn risikerer man også å ha dratt på tur med noen du ikke kom så godt overens med allikevel. Eller at dere begge må ofre noen av deres ønsker for det den andre vil. 

Uansett kan det nok være greit å prøve seg på en liten langhelg først. Eller en fjelltur her i Norge for eksempel. 

Skrevet

Sånn cirka når og hvor har du tenkt å reise? 

Anonymkode: b59b3...c68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...