Gå til innhold

Har han blokkert meg, eller hva skjer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nok av den minst desperate typen du kan møte når det kommer til menn. Pleier å ligge lavt i terrenget og har ikke behov for daglig kontakt om jeg dater noen. Fikk en melding en dag fra en fyr jeg har møtt flere ganger, hvor han spurte om jeg ville komme og besøke han noen dager. Har kjent han i snart ett år - og i og med at mobilen min har vært veldig ustabil, så tenkte jeg at jeg kunne adde han på facebook for å snakke med han der isteden (da kan jeg ta i bruk pcen, siden snapchat og andre apper ikke kan benyttes på samme måte uten mobil). Sendte han en venneforespørsel for noen dager siden, og da jeg gikk inn på profilen hans nå for å se etter så var det ikke lenger mulig å sjekke statusen på venneforespørselen. Gikk ikke an å trykke på ¨legg til som venn¨ heller. Betyr dette at han har blokkert meg, eller hva er greia? Jævlig spesielt å gjøre det i så fall, når det er han som har vært ¨på¨ den siste tiden. Greit nok at han ikke vil ha meg som venn på facebook, i og med at jeg er en del yngre.. eller hva det nå måtte være, men om han har blokkert meg fra alt så syns jeg det er litt på kanten. Noen som vet om det i det hele tatt er mulig?

Anonymkode: 3699e...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har dame?

• Liker 5
Skrevet

Har du i det hele tatt forsøkt å kontakte han? 

Anonymkode: 5f7ce...b32

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du i det hele tatt forsøkt å kontakte han? 

Anonymkode: 5f7ce...b32

Ja, har gjort det. Skrev til han at mobilen min ikke var helt i orden - i tilfelle han ikke fikk tak i meg. Deretter la jeg han til.

Skrevet

Om du fortsatt kan søke ham opp på facebook så har han ikke blokkert deg. Er du blokkert så finner du ham ikke på facebook.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Kanskje han har dame?

Han har ikke dame. Kjenner han såpass at jeg vet at han ikke er typen til å være utro. I tillegg bor han veldig isolert til på en liten gård, og jeg har selv vært der opptil noen uker til sammen. Så jeg vet hvordan situasjonen hans er med tanke på sånne ting.

Skrevet
1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Om du fortsatt kan søke ham opp på facebook så har han ikke blokkert deg. Er du blokkert så finner du ham ikke på facebook.

Men er det mulig å blokkere folk på den måten at man ikke kan adde vedkommende som venn?

Skrevet

Han har ikke bare godtatt den da? Siden du ikke kan sjekke status på forespørselen eller legge til men samtidig se profilen. 

Anonymkode: c7704...37c

Skrevet

Han kan ha tatt bort muligheten for å legge til som venn. Ser det er noen som har det. Han har ikke blokkert deg så lenge du får opp fb siden hans.

Anonymkode: cd6a3...b7d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke bare godtatt den da? Siden du ikke kan sjekke status på forespørselen eller legge til men samtidig se profilen. 

Anonymkode: c7704...37c

Nei, han har ikke godtatt. Tenkte å prøve å sende han en melding men står bare at vi ikke har kontakt på facebook.

Skrevet

Han har avslått adden din og endret innstillinger til hvem som kan sende venneforespørsel (man kan sette på kun venners venner, eller ingen, fremfor hvem som helst som er standard innstillingen). 

Han vil ikke ha kontakt 

Anonymkode: 8437b...bc1

• Liker 3
Skrevet
På 28.10.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Han har avslått adden din og endret innstillinger til hvem som kan sende venneforespørsel (man kan sette på kun venners venner, eller ingen, fremfor hvem som helst som er standard innstillingen). 

Han vil ikke ha kontakt 

Anonymkode: 8437b...bc1

Syns det er rart når det er han som har spurt om å møtes.

Skrevet

Feig og redd type. Ikke kast bort en kalori! 😊 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er rart når det er han som har spurt om å møtes.

Da har han trolig holdt på med en annen, og valgt vedkommende fremfor deg.

• Liker 2
Skrevet

Dropp han her jenta mi. Sånne gutter bør du ikke forbrenne dine kalorier på :) 

Anonymkode: 96bde...3a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...