Gå til innhold

Gymshark treningsklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Gymshark treningsklærne?

Jeg elsker seamless sports-BHene og tightsene (seamless, energy og flex). Liker både designet og funksjonaliteten. Men føler det har blitt et litt sånn "babe" merke, om dere skjønner (veldig mange pene "treningsjenter" med silikon som fronter klærne).

Synd det har fått et slik image da jeg faktisk føler meg litt sånn  "wannabe" når jeg bruker klærne... Høres kanskje veldig merkelig ut, men det er tilfelle :fnise:

Anonymkode: 37bfd...299

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imaget med cropped topper passer meg ikke helt, men jeg er glad i de to tightsene jeg har (aspire og flex). De sitter fint på og fungerer godt uten å være for dyre. Har også holdt seg godt etter mange vask. Går med vanlig treningstskjorte til da, ikke noen korte topper. Blir alltid litt overrasket når jeg ser "YouTubeantrekk" på treningssenteret, men det har kanskje mest ned at jeg har passert 30 å gjøre 😅 

Anonymkode: b21cf...d55

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imaget med cropped topper passer meg ikke helt, men jeg er glad i de to tightsene jeg har (aspire og flex). De sitter fint på og fungerer godt uten å være for dyre. Har også holdt seg godt etter mange vask. Går med vanlig treningstskjorte til da, ikke noen korte topper. Blir alltid litt overrasket når jeg ser "YouTubeantrekk" på treningssenteret, men det har kanskje mest ned at jeg har passert 30 å gjøre 😅 

Anonymkode: b21cf...d55

Neida, jeg er 25 og føler det samme. Kjøpte meg cropped toppene som hører til noen av tightsene, men ble så jeg solgte de for jeg følte meg ikke komfortabel i å gå med det. Må liksom ha en singlet eller t-skjorte over. Selv om jeg synes det ser helt 👌🏼 ut.

Anonymkode: 37bfd...299

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvordan er tightsene i lengda?

Anonymkode: 7433d...4de

Skrevet

For å være helt ærlig syns jeg de er litt harry, på lik linje med Better Bodies. 

Anonymkode: 56766...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...