Gå til innhold

Er kaffe bare en kaffe...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig en løs avtale med en jeg datet i sommer, at vi skal ta en kaffe snart. Jeg har en følelse av at han ønsker at vi skal være fb, men jeg er veldig usikker. Jeg merker at jeg fortsatt er litt betatt av han og håper jo innerst inne at det skal bli noe mer. Men jeg vet jo at han ikke ønsker seg noe fast. 

Så jeg er veldig i tvil om det er en god ide å ta en kaffe med han eller ikke, for er kaffe noen gang "bare" kaffe?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 minutter siden, frubaluba skrev:

Jeg merker at jeg fortsatt er litt betatt av han og håper jo innerst inne at det skal bli noe mer. Men jeg vet jo at han ikke ønsker seg noe fast. 

I ditt tilfelle er ikke en kaffe bare en kaffe, siden du vil mer og han vil ikke. Tror ikke kaffen blir like god for dere begge da.

Skrevet

Ja, en kaffe er ofte bare en kaffe. I deres tilfelle er det vel litt mer ladet, men fortsatt bare et treff for å kjenne på kjemien. Vill han hatt deg med hjem umiddelbart, ba han deg vel på et glass vin i stedet? 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, frubaluba skrev:

Jeg har egentlig en løs avtale med en jeg datet i sommer, at vi skal ta en kaffe snart. Jeg har en følelse av at han ønsker at vi skal være fb, men jeg er veldig usikker. Jeg merker at jeg fortsatt er litt betatt av han og håper jo innerst inne at det skal bli noe mer. Men jeg vet jo at han ikke ønsker seg noe fast. 

Så jeg er veldig i tvil om det er en god ide å ta en kaffe med han eller ikke, for er kaffe noen gang "bare" kaffe?!

Hvis jeg var interessert i denne mannen, hadde jeg takket ja til kaffe, og møtt ham. Så hadde jeg for all del sagt nei til å ha sex med ham. Så kunne han heller få vist først om han var interessert i å møte meg flere ganger og funnet på ting med meg som kjæreste. Hvis ikke han hadde vist det over litt tid, så hadde jeg unngått ham.

• Liker 2
Skrevet

Hva er fb??? 

Anonymkode: 68270...ac1

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er fb??? 

Hun mener sikkert pulevenner (friends with benefits).

Anonymkode: b056f...fbd

Skrevet

Fwb. 

En kaffe er en date, hvis det ikke er åpenbart at det er helt vennskapelig.

• Liker 1
Skrevet

Med mindre du er helt blottet for selvkontroll og har en begrenset kvote for sex, så er det fullstendig risikofritt å drikke kaffe med denne fyren😊

Anonymkode: b1e6d...ce6

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er fb??? 

Fb er Facebook. Også Fredrikstad Blad. Ville aldri tatt det for det andre nevnt. 🙄

Anonymkode: 3565f...773

• Liker 3
Skrevet

Fb kan være fuckboys. Vi vet ikke om TS er transe.

Anonymkode: ec088...1fd

Skrevet

Fb her inne er vel fuckbuddies. De fleste kaller det FF - fuckfriends , og det er jo litt greier så man ikke blander med Facebook. :) Hvis vi skal holde oss til norsk blir det PV... :P men det har jeg ikke sett. Norsk blir fort vulgært når det kommer til sex.

Anonymkode: 309f2...872

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fb her inne er vel fuckbuddies. De fleste kaller det FF - fuckfriends , og det er jo litt greier så man ikke blander med Facebook. :) Hvis vi skal holde oss til norsk blir det PV... :P men det har jeg ikke sett. Norsk blir fort vulgært når det kommer til sex.

Anonymkode: 309f2...872

Jeg bruker Fb for Facebook.

Anonymkode: 3565f...773

• Liker 1
Skrevet

Nei ikke smart når du er betatt og vet at han ikke ønsker seg noe seriøst. 

Anonymkode: c4641...246

Skrevet

FB i denne sammenhengen var fuck buddies... sånn da er det oppklart. Kunne selvsagt ha sagt ff eller fwb... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...