AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Hei. Jeg er 24 år og har blitt sammen med verdens beste jente. Hun er 46 år gammel og kjempe sexy. Vi har en veldig god tone og har vært sammen i snart 6 mnd, men vi har ikke sagt det til noen enda. Hun er noen få år eldre enn min mor men jeg bryr meg ikke, jeg elsker henne og hun elsker meg. Flere som er i samme situasjon? Anonymkode: f168e...213 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 Hun er ingen jente, hun er ei dame eller kvinne. Anonymkode: 73742...d6f 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 Du har ikke blitt sammen med ei jente, du har blitt sammen med en dame. Det er nok en grunn til at dere ikke har fortalt det til noen løpet av disse 6 mnd, så vil anbefale deg å reflektere over det. Anonymkode: 2ac59...8ba 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg er et år eldre enn dama di, og har begynt å date en som er et år eldre enn deg. For tidlig å si at vi elsker hverandre, men har ihverfall aldri møtt en bedre og finere enn ham. En fantastisk mann! Ettersom det var han som til slutt klarte å overtale meg på date, så tror jeg nok at han også er rimelig betatt. Eller det vet jeg. Hva som skjer framover? Tja, det ser meget lovende ut 🙂 Anonymkode: 05140...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke blitt sammen med ei jente, du har blitt sammen med en dame. Det er nok en grunn til at dere ikke har fortalt det til noen løpet av disse 6 mnd, så vil anbefale deg å reflektere over det. Anonymkode: 2ac59...8ba Fordi folk er fordomsfulle kanskje? Den tanken slo deg nok. Anonymkode: 05140...ee1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er et år eldre enn dama di, og har begynt å date en som er et år eldre enn deg. For tidlig å si at vi elsker hverandre, men har ihverfall aldri møtt en bedre og finere enn ham. En fantastisk mann! Ettersom det var han som til slutt klarte å overtale meg på date, så tror jeg nok at han også er rimelig betatt. Eller det vet jeg. Hva som skjer framover? Tja, det ser meget lovende ut 🙂 Anonymkode: 05140...ee1 Det høres veldig fint ut. Godt å høre det er flere i samme situasjon. Da her dere samme aldersforskjell som vi har. Hvordan syntes du sex’en er? Vi syntes den er utrolig deilig pluss at hun har mye erfaring. Har dere fortalt andre om dere? -TS Anonymkode: f168e...213
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres veldig fint ut. Godt å høre det er flere i samme situasjon. Da her dere samme aldersforskjell som vi har. Hvordan syntes du sex’en er? Vi syntes den er utrolig deilig pluss at hun har mye erfaring. Har dere fortalt andre om dere? -TS Anonymkode: f168e...213 Alt er helt fint. Sexen også ja 🙂 ja, noen vet om oss. Et par av hans venner, og noen av mine. De reagerte nok litt på aldersforskjellen, men ingen har vært negative, bare overrasket for å si det sånn. De tar det helt fint! Anonymkode: 05140...ee1
Keneke Skrevet 28. oktober 2018 #9 Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt er helt fint. Sexen også ja 🙂 ja, noen vet om oss. Et par av hans venner, og noen av mine. De reagerte nok litt på aldersforskjellen, men ingen har vært negative, bare overrasket for å si det sånn. De tar det helt fint! Anonymkode: 05140...ee1 👍 Endret 28. oktober 2018 av Keneke
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #10 Skrevet 28. oktober 2018 Sånn jeg har erfart Ts, så er menn på vår alder litt for "satt". Unge menn er så utrolig mye bedre på å kommunisere. Mer modne faktisk. Mye lettere å ha det interessant med. Mer latter, mer uhøytidlighet og ja, inspirerende. Jeg tror vi damer holder oss yngre og mer mottagelige for at livet er spennende. Det gjelder ikke alle, men er ganske typisk. Bare for å nevne det. Jeg ønsker dere masse lykke til 🙂 Anonymkode: 05140...ee1 4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #11 Skrevet 28. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt er helt fint. Sexen også ja 🙂 ja, noen vet om oss. Et par av hans venner, og noen av mine. De reagerte nok litt på aldersforskjellen, men ingen har vært negative, bare overrasket for å si det sånn. De tar det helt fint! Anonymkode: 05140...ee1 Så bra, kanskje vi også skal begynne å fortelle om oss Har du barn fra før av? Ønsker du evt flere barn? Dama mi har ei datter fra før og vi har ikke snakket om å få barn enda, siden vi kun har vært sammen ca 6 mnd -TS Anonymkode: f168e...213
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #12 Skrevet 28. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra, kanskje vi også skal begynne å fortelle om oss Har du barn fra før av? Ønsker du evt flere barn? Dama mi har ei datter fra før og vi har ikke snakket om å få barn enda, siden vi kun har vært sammen ca 6 mnd -TS Anonymkode: f168e...213 Ja, det syns jeg. Det er jo litt kjedelig at en må skjule lykke, er det ikke ? Jeg har barn. De tar det veldig bra. Vil du ha barn? Anonymkode: 05140...ee1
Keneke Skrevet 28. oktober 2018 #13 Skrevet 28. oktober 2018 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 28. oktober 2018 av Keneke
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #14 Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det syns jeg. Det er jo litt kjedelig at en må skjule lykke, er det ikke ? Jeg har barn. De tar det veldig bra. Vil du ha barn? Anonymkode: 05140...ee1 Jo er helt enig Det er bra dine barn tar det fint. Kan jeg få spørre hvor gamle dem er? Dama mi sin datter er 16 år. Ja jeg vil gjerne ha ihvertfall ett barn i mitt liv. Anonymkode: f168e...213
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #15 Skrevet 28. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn jeg har erfart Ts, så er menn på vår alder litt for "satt". Unge menn er så utrolig mye bedre på å kommunisere. Mer modne faktisk. Mye lettere å ha det interessant med. Mer latter, mer uhøytidlighet og ja, inspirerende. Jeg tror vi damer holder oss yngre og mer mottagelige for at livet er spennende. Det gjelder ikke alle, men er ganske typisk. Bare for å nevne det. Jeg ønsker dere masse lykke til 🙂 Anonymkode: 05140...ee1 Tusen takk, veldig koselig å høre Anonymkode: f168e...213
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #16 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg er dame på 43 og har hatt sex med en på 25, men tror ikke jeg kunne vært sammen med han. Føler ikke at vi er helt på samme plan i livet. Men lykke til til dere. Anonymkode: 88c3e...7c9 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #17 Skrevet 28. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo er helt enig Det er bra dine barn tar det fint. Kan jeg få spørre hvor gamle dem er? Dama mi sin datter er 16 år. Ja jeg vil gjerne ha ihvertfall ett barn i mitt liv. Anonymkode: f168e...213 Hvis du ønsker et barn med henne, og hun også ønsker det så har dere jo ikke all verdens med tid akkurat. Anonymkode: 9169c...a20 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #18 Skrevet 28. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo er helt enig Det er bra dine barn tar det fint. Kan jeg få spørre hvor gamle dem er? Dama mi sin datter er 16 år. Ja jeg vil gjerne ha ihvertfall ett barn i mitt liv. Anonymkode: f168e...213 De er omtrent på samme alder. Bare bruk tiden og se hva som skjer. Vi kan ikke garantere noe her i livet. Bare nyt tiden, og snakk om det. Nå roper senga og kjæresten på meg her. Han ønsker dere også lykke til 🙂 Anonymkode: 05140...ee1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #19 Skrevet 28. oktober 2018 Hvis dama di er 46 år, og du ønsker deg barn, så er vel hun for gammel. Ønsker dere ellers lykke til. Anonymkode: f066d...169 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #20 Skrevet 28. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dama di er 46 år, og du ønsker deg barn, så er vel hun for gammel. Ønsker dere ellers lykke til. Anonymkode: f066d...169 Jeg er 49 år og gravid nå, så det er ikke hugd i stein at det er for seint. Anonymkode: 49899...f14 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå