Gå til innhold

Var det feministene som forårsaket 9/11?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som kjent så har ikke kvinner så mye å si når det gjelder islam, og muslimer er veldig konservative og tradisjonelle. I dagene/ukene etter terrorangrepet mot USA i 2001 så var det flere som mente at årsaken til terrorangrepet var den amerikanske abort loven, rettigheter for homofile og den amerikanske feminismen/liberalismen, noen kjente konservative amerikanere gikk ut i media og sa at dette var årsaken til angrepet, men det var også forskere som mente det samme, at dem amerikanske feminismen/liberalismen var hovedårsaken til terrorangrepet 9/11. Hva tror du?

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dette var et terorangrep, som muslimer utførte av den vanlige grunnen. Det er nok bare fordi at USA blander seg inn i islams afærrer over rundt om i verden. USA, eller dem som blander seg inn i hva islam og ekstrem islam gjør, skal angripes og bli sett på som fiende av islam.

Jeg for min del, tro at både etteretningen i USA og i Israel, visste om et planlagt angrep på World Trade Center, lenge før angrepet ble gjennomført. Men dem lot være å stoppe dette angrepet. Dem hadde nok i tankene at dem da kunne bruke dette angrepet som et påskudd til å angripe andre land i midtøsten, og sette inn ledere som dem visste er USA-vennlig bla.

USA er spesiellt opptatt av å være verdenspoliti, og dem vil så klart ha ledere i midtøsten som dem kan ha kontroll på.

Det er flere spesielle hendelser før 11. september 2001, som folk burde være oppmerksom på.

Et er blant annet at Israelske agenter stasjonerte seg ved og fimet angrepet når det fant sted. En annen er at en varebil med et fly som styrtet inn i World Trade Center, ble observert lenge før angrepet hadde skjedd. Jeg er ikke motstander av Israel, men etteretningen i mange land finner på mye rart, og unnlater æ avverge mye rart, for å utnytte situasjonen i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lava Anne skrev:
 

HAhahahahahahahhaha. Ja.

Det var ikke noe særlig godt svar..

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det var ikke noe særlig godt svar..

Anonymkode: c99ee...5a9

Det var ikke et særlig godt spørsmål heller.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Mass skrev:
 

😂😂😂😂😂

Ja, det var nok derfor.

Det var nok ikke den indirekte årsaken til terrorangrepet, men muslimer misliker alt som har med feminisme/liberalisme å gjøre. Og det var flere amerikanske forskere som mente at den amerikanske abortloven, homofiles rettigheter og liberalisme/feminisme kan ha spilt en stor faktor til hvorfor terrorangrepet ble utført.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"flere mente", "kjente konservative amerikanere". Hadde vært greit med kilder på hvem som faktisk har ment dette. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA har bombet i Midtøsten jevnlig siden 70-tallet. Tippet det har mere med saken å gjøre enn feminisme.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, TrekStar skrev:
 

Jeg tror dette var et terorangrep, som muslimer utførte av den vanlige grunnen. Det er nok bare fordi at USA blander seg inn i islams afærrer over rundt om i verden. USA, eller dem som blander seg inn i hva islam og ekstrem islam gjør, skal angripes og bli sett på som fiende av islam.

Jeg for min del, tro at både etteretningen i USA og i Israel, visste om et planlagt angrep på World Trade Center, lenge før angrepet ble gjennomført. Men dem lot være å stoppe dette angrepet. Dem hadde nok i tankene at dem da kunne bruke dette angrepet som et påskudd til å angripe andre land i midtøsten, og sette inn ledere som dem visste er USA-vennlig bla.

USA er spesiellt opptatt av å være verdenspoliti, og dem vil så klart ha ledere i midtøsten som dem kan ha kontroll på.

Det er flere spesielle hendelser før 11. september 2001, som folk burde være oppmerksom på.

Et er blant annet at Israelske agenter stasjonerte seg ved og fimet angrepet når det fant sted. En annen er at en varebil med et fly som styrtet inn i World Trade Center, ble observert lenge før angrepet hadde skjedd. Jeg er ikke motstander av Israel, men etteretningen i mange land finner på mye rart, og unnlater æ avverge mye rart, for å utnytte situasjonen i ettertid.

Hva mener du er "den vanlige grunnen" til at hvorfor muslimer utfører terrorangrep? Hvert enkelt terrorangrep har sine egne mål. Jeg tror ikke at 9/11 skjedde kun fordi at USA støtter Israel eller at de har krigført i islamske land. I dagene etter 9/11 så var det flere profilerte amerikanske forskere som mente at en av hovedårsakene kan ha vært den amerikanske liberalismen/feminismen og at de forsøker og spre denne kulturen til islamske land.

Jeg vet ikke hvordan du seriøst kan tro at USA eller Israel visste om at 9/11 skulle finne sted før angrepet var utført, derimot så undervurderte den amerikanske regjeringen ledet av Bill Clinton Bin Laden/al Qaida i årene før 9/11 og USA kunne enkelt ha tatt Bin Laden ved minst 2 tilfeller i årene før 9/11, USA fikk en advarsel fra en anonym kilde noen uker før terrorangrepet i 2001 " at snart så ville et stort angrep på amerikansk jord finne sted " men det sto ikke noe om World Trade Center, Pentagon eller noen andre mål i denne advarselen. Hvorfor så tror du at USA ville bruke 9/11 til og gå inn i Midtøsten? hva har amerikanerne tjent på krigene i Afghanistan eller Irak? er du klar over hvor mange billioner med dollar disse krigene i Midtøsten har kostet USA?

Det var ikke noen "spesielle hendelser" tida før 9/11.

Jeg tror heller at du burde gå til en konspirasjonsforum og fortsette å se på åndenes makt fremfor og svare på tråden.

Anonymkode: c99ee...5a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lava Anne skrev:
 

Det var ikke et særlig godt spørsmål heller.

Alt er relativt, men når man stiller et alvorlig spørsmål så forventer man også seriøse svar.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, herzeleid skrev:
 

"flere mente", "kjente konservative amerikanere". Hadde vært greit med kilder på hvem som faktisk har ment dette. 

Husker ikke navnene på disse personene, men det var flere som uttalte at feminisme/liberalisme kan ha spilt en stor rolle til hvorfor terrorangrepet fant sted.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Husker ikke navnene på disse personene, men det var flere som uttalte at feminisme/liberalisme kan ha spilt en stor rolle til hvorfor terrorangrepet fant sted.

Anonymkode: c99ee...5a9

Men om dette var kjente amerikanske konservative burde de vell være mulig å huske? Jeg spør fordi jeg ikke kan komme på å ha hørt om dette før, og det sånn sett nesten høres mer ut som en "se så teite de er"-historie enn noe som er reellt, utover noen veldig, veldig små og "eksotiske" miljø. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke bare feminismen, men generell utvikling i vesten er skremmende for muslimske menn. Skummelt hvis noe skulle forandre seg i livssituasjonen for undertrykte kvinner ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er riktig å gi feminstene skylda for den Stor Boston brannen 9 November 1872.

 

Siden du vet vel at 9/11 er 9 November. 

 

Dette er Norge her er det 11/9. ( 11 September)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Skjer det noe galt, så skyld på kvinner.. 

Anonymkode: 94c82...b19

Det handler ikke om og skylde på kvinner. Men at liberalismen i den vestlige verden hvor feminisme spiller en stor rolle, og hvis du tenker deg om og virkelig setter deg inn i islamske verdier og kulturer så ser du at denne ideen ikke er så virkelighetsfjern likevel.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Muskath skrev:
 

Ikke bare feminismen, men generell utvikling i vesten er skremmende for muslimske menn. Skummelt hvis noe skulle forandre seg i livssituasjonen for undertrykte kvinner ja.

Jeg er på mange måter for feminisme, men det moderne feminisme har gått for langt og på mange måter så er feminister like ekstreme som islamske terrorister. Og har kvinner blitt lykkeligere pga av feminismen? vi ser i den vestlige verden rekord høyt antall av skilsmisser, rekord lavt antall inngåtte ekteskap, vestlige kvinner får færre barn enn tidligere generasjoner og vestlige kvinner er den gruppen av kvinner som færrest barn i verden. Jeg tror ikke at dagens kvinner er noe lykkeligere enn hva bestemødrene deres var og jeg tror også at samfunnet har tjent lite eller ingenting på 2 og 3 generasjons feminisme.

Anonymkode: c99ee...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...