Gå til innhold

Forelsket - skal jeg si noe til han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er blitt så hodestups forelsket i en mann jeg møtte på en datingside. Vi har nå kjent hverandre i snart to måneder, og har tilbragt mye tid sammen. Sender meldinger hver dag, både litt på dagtid og hele kveldene, når vi ikke er sammen. Som regel på hans initiativ, da han ofte sender melding eller spør om å møtes før jeg rekker det.

Han gir mange signaler på at han liker meg. Prioriterer meg hver gang vi begge har barnefri samtidig, sender søte meldinger, kommer med mange komplimenter, koser mye og holder hender konstant. Vi har hatt sex, men det var først nå helt nylig. Jeg er jo egentlig ikke i tvil om at han liker meg. Men så har vi ikke snakket direkte om følelser, bare sagt mye fint til hverandre. På ett vis klarer jeg ikke forstå at jeg skulle være så heldig, at den flotte mannen føler det samme for meg, som jeg for han.

Er det teit av meg å ymte frempå at jeg er veldig betatt? At jeg liker han ekstremt godt? Jeg tenker ikke å si rett ut jeg er så på trynet forelska som jeg er, men bare fortelle litt om hva jeg føler? 

Setter menn pris på sånt, eller er det ei jentegreie å snakke om følelser?

Skulle det vise seg at jeg tar feil, og interessen han viser er bare en del av hans personlighet, er det jo greit å vite, så jeg ikke risikerer å bli veldig såret.

Han har slettet profilen sin på denne datingsiden, så det indikerer jo at han ikke er på leit etter andre for øyeblikket.

Anonymkode: 51759...6e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok ikke sagt det om at man bar forelsket så tidlig nei. Fortsett noen mnd til og se om han blir forelsket i deg dvs mer enn bare at han liker deg. 

Anonymkode: 39e12...88a

Skrevet

Høres jo veldig lovende ut!

Noen mennesker blir mer uinteressert hvis de får den andre "for lett", så kanskje du skal vente litt, det haster jo ikke? Men det går jo veien dette her, tipper han er det samme!

Anonymkode: efb81...257

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe på et så tidlig stadie.

Anonymkode: 45054...b8c

Skrevet

Min erfaring er at det alltid straffer seg å fortelle at man er betatt eller forelsket, da forsvinner mannfolka som olja lyn....

Anonymkode: 48eae...8d3

• Liker 5
Skrevet

Er det TIDLIG å snakke om forelskelse etter to måneder?? Stopp verden, jeg vil av 😅 

Anonymkode: 68f33...31d

• Liker 4
Skrevet

Vi menn blir som oftest veldig raskt forelsket. Men vi lærer fort at det kanskje ikke er det lureste å fortelle til den vi liker etter noen få dager eller timer. Det blir som oftest creepy.  

God sjansen allerede er forelsket i deg men venter på ditt trekk. 

Anonymkode: e6dc9...aaa

Skrevet

;) 

Anonymkode: 7d7ca...996

Skrevet
På 29.10.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Er det TIDLIG å snakke om forelskelse etter to måneder?? Stopp verden, jeg vil av 😅 

Anonymkode: 68f33...31d

Helt enig. I datingverdenen, spesielt nett/appdating skjer ting veldig kjapt! Jeg syns ikke to måneder er alt for tidlig å snakke litt om hva man føler, og om man er eksklusive. Praten om hva man er på jakt etter, tar jeg gjerne på et mye tidligere stadie...

Meg og samboer ble sammen etter to måneder, syns da det er lang nok til til å vite hva man vil med en person vel...

Anonymkode: 2901f...8f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...