Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen flere maur. Det kom en tre-fire om dagn i et par dager, men nå har vi ikke sett noen på noen dager.

*krysser fingre*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Ingen flere maur.

Ække rart det da, så ugjestfri som du var mot de som kom. :roll:

:ler:

Skrevet

Ække rart det da, så ugjestfri som du var mot de som kom. :roll:

:ler:

:ler: .. ja det må jo være et skoleeksempel på hvordan man ikke skal behandle gjester hvertfall

Skrevet
Ingen flere maur. Det kom en tre-fire om dagn i et par dager, men nå har vi ikke sett noen på noen dager.

*krysser fingre*

Oida. Har det kommet enda fler? Bare vent til det blir litt varmere, så tenker jeg du ser enda flere.

Har "god" erfaring med maur. De pleier å innvadere et hus jeg bodde i en gang. Hver vår kommer de. Først en, så en til noen dager senere, og plutselig er de der alle sammen. Da jeg bodde der visste jeg om det, og var forberedt. Da jeg så den første mauren krype over stuebordet en gang i februar hentet jeg fram anti-maur sprayen og sprayet langs alle lister hver gang før jeg skulle ut av huset noen timer (det lukter ikke godt :veldigsur: ).

De oppholdt seg for det meste på kjøkkenet. Glemte å skylle av noen skåler det hadde vært karamellpudding i en gang (satte dem bare i oppvaskkummen), og like etter var det fullt av maur oppi der! Satte ut anti-maur bokser (kjøpte på Jernia), og det hjalp en del.

Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en sånn spray og sprayet rundt lister, og kommer det fler, kjøp bokser også.

Lykke til, og så får vi krysse fingrene for at det ikke kommer fler. :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har noen savnet Myra - eller begikk du den perfekte forbrytelse??? :eeeh: ("sherlock-holmes-smily")

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...