Gå til innhold

Kommer dere jenter vaginalt med dildo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lettere å få orgasme med dildo enn penis for de av dere som kommer vaginalt? Tenkte å kjøpe en ny dildo til dama. Hun har fått orgasme vaginalt før har hun sagt, men aldri med meg, så lyst å prøve nye nytt.😊 Får det alltid med slikking, fingring og vibrator da.

Anonymkode: 53b68...20c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer aldri vaginalt med penis, men kan gjøre det med dildo fordi dildoen er hardere og det er lettere å treffe det "riktige" stedet. 

Anonymkode: d2a78...47c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har klart det to ganger med dildo, aldri med penis. Men var klitorisvibrator på den i tillegg. Merket at orgasmen var dypere og kom innenfra, så ganske sikker på at det var vaginal orgasmer. Hilsen kvinne 34 år.

Anonymkode: 09050...9ea

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer aldri vaginalt med penis, men kan gjøre det med dildo fordi dildoen er hardere og det er lettere å treffe det "riktige" stedet. 

Anonymkode: d2a78...47c

Takk for svar. Bra å høre at det er større sjangse for å kunne gi henne det med dildo da. Ikke det at hun må få vaginal orgasme, men hun har sagt at det hadde vært deilig å få, så absolutt verdt å prøve da.🙂

• Liker 1
Skrevet

Hver gang.:)

Anonymkode: d62f4...c26

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har klart det to ganger med dildo, aldri med penis. Men var klitorisvibrator på den i tillegg. Merket at orgasmen var dypere og kom innenfra, så ganske sikker på at det var vaginal orgasmer. Hilsen kvinne 34 år.

Takk for svar. Har alltid drømt litt om å se henne få vaginal orgasme, så hvis dildo kan hjelpe er det bare å kjøpe å prøve da.😊 Men er det viktig at den har en viss størrelse for større sjangse for orgasme, eller kan man vinkle den selv mot de "rette pungtene"?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hver gang.:)

Anonymkode: d62f4...c26

Bare med dildo eller kan du få av penis også?🙂

Skrevet

Hvis den er stor nok ja.

Anonymkode: 91531...b3d

Skrevet

Hvis den er stor nok ja.

Hvor stor snakker vi da?

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den er stor nok ja.

Stor nok for deg er?

Anonymkode: 3638e...064

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Har alltid drømt litt om å se henne få vaginal orgasme, så hvis dildo kan hjelpe er det bare å kjøpe å prøve da.😊 Men er det viktig at den har en viss størrelse for større sjangse for orgasme, eller kan man vinkle den selv mot de "rette pungtene"?

Det vil nok være veldig individuelt. For meg er vinkel og bøy viktigere enn størrelse. Må ha skikkelig bøy oppover for å treffe g-punkt. Det er nok lettere å bøye og bende på en dildo som har normal størrelse fremfor en dildo som er ekstra stor, da er det jo ikke plass til noe særlig manøvrering.

Anonymkode: 56f29...5cc

Skrevet

Det vil nok være veldig individuelt. For meg er vinkel og bøy viktigere enn størrelse. Må ha skikkelig bøy oppover for å treffe g-punkt. Det er nok lettere å bøye og bende på en dildo som har normal størrelse fremfor en dildo som er ekstra stor, da er det jo ikke plass til noe særlig manøvrering.

Anonymkode: 56f29...5cc

Skjønner. Takk for fint svar. Hørtes igrunnen logisk ut hehe.

Skrevet

Nope, jeg kommer ikke vaginalt.

• Liker 1
Skrevet

Ja :) med min mighty bliss som kan pumpes opp og fylle meg heeelt opp :)

Anonymkode: ef97d...9e4

Skrevet

Ja :) med min mighty bliss som kan pumpes opp og fylle meg heeelt opp :)

Nyter du piv sex med en mann selv om du liker å bli fylt helt opp?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker ikke det som ren vaginal orgasme.

Jeg har samme type vibrator, og får definitivt en dypere form for orgasme. Men det er jo fordi det trykkes på gpunktet som igrunnen bare er en dypere del av klitoris - så det er jo også (og igrunnen bare) klitorisorgasme. Bare at den blir sterkere fordi man har vibrasjon og stimulerer på begge sider. 

Anonymkode: 2538d...e5d

Skrevet

Ikke alle kvinner opplever orgasme en eneste gang gjennom livet

Anonymkode: f4f12...314

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nyter du piv sex med en mann selv om du liker å bli fylt helt opp?

Ja selvsagt men ikke om han er veldig liten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...