Gå til innhold

Jenter på treningssenter


zaco

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år trent på forskjellige treningssenter, og har stort sett alltid ført treningsdagbøker, og har merket meg at noen er bedre enn andre mht til framgang, ikke enorm forskjell, men helt klart en forskjell. Og jeg er ganske sikker på at årsaken er antallet med jenter. Der det er flest jenter, er det også beste treningsresultater, for meg, og ja, jeg er mann 😏. Har som sagt trent i mange år, og er ikke en som glaner på jenter eller tar i ekstra for å imponere, men likevel, jenter utgjør en forskjell, helt klart. Trener nå derfor kun på ett bestemt senter (ingen reklame her). For, jeg er ganske sikker på at dette har med hormonproduksjon å gjøre. Jeg glaner som sagt ikke, har et fast treningsopplegg som jeg følger, og gjør bare det jeg er kommet for å gjøre, men legger selvsagt merke til andre som er der. At det er jenter der gjør helt klart noe med kroppen min. Så derfor; kom dere på trening jenter 😄. Dersom jeg hadde vært daglig leder for et senter, ville jeg innført "happy hour" for jenter, eller heller "happy day"! Men kanskje har tilstedeværelsen av jenter en motsatt effekt på dere, så da er vi totalt sett like langt?

Endret av zaco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@zaco Hva er det du egentlig mener, setter du pris på at jenter trener eller ønsker du at flere skal starte å trene? Jeg tror uansett du bommer fullstendig med posten din, det blir IKKE flere jenter som trener på treningssentrene ved å gi uttrykk for (eller i det minste kan tolkes ditten) at du liker å se på jenter i tights... 👎

Endret av Missfitness
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Missfitness skrev:
 

@zaco Hva er det du egentlig mener, setter du pris på at jenter trener eller ønsker du at flere skal starte å trene? Jeg tror uansett du bommer fullstendig med posten din, det blir IKKE flere jenter som trener på treningssentrene ved å gi uttrykk for (eller i det minste kan tolkes ditten) at du liker å se på jenter i tights... 👎

Har redigert bort dette, det ble feil og knotete, er enig i det. Mener at jenter bør trene selvsagt, men tror rett og slett at en del er redd gutter i en slik setting, og havner derfor opp på gruppetimene. Gruppetimer er bra det også selvsagt, men flere burde trene selvstendig mener jeg, det er viktig trening, og vi setter pris på det, av naturlige årsaker, det må det være lov til å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, zaco skrev:
 

Har redigert bort dette, det ble feil og knotete, er enig i det. Mener at jenter bør trene selvsagt, men tror rett og slett at en del er redd gutter i en slik setting, og havner derfor opp på gruppetimene. Gruppetimer er bra det også selvsagt, men flere burde trene selvstendig mener jeg, det er viktig trening, og vi setter pris på det, av naturlige årsaker, det må det være lov til å si.

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, zaco skrev:
 

Har redigert bort dette, det ble feil og knotete, er enig i det. Mener at jenter bør trene selvsagt, men tror rett og slett at en del er redd gutter i en slik setting, og havner derfor opp på gruppetimene. Gruppetimer er bra det også selvsagt, men flere burde trene selvstendig mener jeg, det er viktig trening, og vi setter pris på det, av naturlige årsaker, det må det være lov til å si.

:ler::trene:💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg nesten skjønner hva du mener. Om hannbikkja er på utstilling foretrekker jeg at det er ei løpetispe inntil ringen for da legger han litt mer innsats i seg selv 😁

Anonymkode: 1df35...fed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tilstander på treningssenter vil jeg ikke ha. 

Anonymkode: ed1f1...c6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette er grunnen til at jeg går på gruppetimer med flest jenter. Mannfolk som TROR de er diskré når de glaner. Jeg er et fakkings menneske med egne mål for egen trening og utvikling, ikke en gulrot du kan henge på en fiskestang foran mølla for å løpe fortere. Jeg er der for meg selv. Skjønner du ikke selv hvor ekkelt dette er? Hold det i det minste for deg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, domimik said:
 

Æsj, dette er grunnen til at jeg går på gruppetimer med flest jenter. Mannfolk som TROR de er diskré når de glaner. Jeg er et fakkings menneske med egne mål for egen trening og utvikling, ikke en gulrot du kan henge på en fiskestang foran mølla for å løpe fortere. Jeg er der for meg selv. Skjønner du ikke selv hvor ekkelt dette er? Hold det i det minste for deg selv.

Å herregud, både menn og kvinner ser iblant på det annet kjønn, ta det som et kompliment og move on. Alt man skal bli sur over. Så lenge ingen stirrer, så er det ikke noe å ta på vei for

Anonymkode: a407d...d89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, domimik skrev:
 

Æsj, dette er grunnen til at jeg går på gruppetimer med flest jenter. Mannfolk som TROR de er diskré når de glaner. Jeg er et fakkings menneske med egne mål for egen trening og utvikling, ikke en gulrot du kan henge på en fiskestang foran mølla for å løpe fortere. Jeg er der for meg selv. Skjønner du ikke selv hvor ekkelt dette er? Hold det i det minste for deg selv.

Ro ned litt da. Hvis du bare tror på han når han sier at han ikke glaner, i stedet for å være så mistroisk, så slipper du å hisse seg opp.

Anonymkode: e39a9...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...