AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Skrevet litt de siste par dagene. Kikket på Facebook, men bare to bilder der. Ikke lett å få et inntrykk av hvordan vedkommende ser ut der. Så nytt profilbilde i går kveld (tilfeldig?). Og just wow. Skal muligens treffes i dag, men føler ikke at jeg "når helt opp". Veldig overrasket over at vedkommende kontaktet meg og viste interesse, og nå vil treffe meg... Anonymkode: 7f5bd...c13
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 WOW, gud hjelpe for en problemstilling....hvordan skal du takle dette? Sov du i natt? Ringte du opplysningen om råd kanskje? Hvordan skal det med mennesker, alt skal vurderes å brytes ned. Kvinner er håpløse.. Anonymkode: 66552...038 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 De fleste ser jo betydelig penere ut på profilbildene på FB enn i virkeligheten, så ville ikke hengt meg opp i det. Anonymkode: 5c0ed...b49 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: WOW, gud hjelpe for en problemstilling....hvordan skal du takle dette? Sov du i natt? Ringte du opplysningen om råd kanskje? Hvordan skal det med mennesker, alt skal vurderes å brytes ned. Kvinner er håpløse.. Anonymkode: 66552...038 Nå er det jo ikke sikkert at ts er kvinne. Anonymkode: 75579...2cf 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: WOW, gud hjelpe for en problemstilling....hvordan skal du takle dette? Sov du i natt? Ringte du opplysningen om råd kanskje? Hvordan skal det med mennesker, alt skal vurderes å brytes ned. Kvinner er håpløse.. Anonymkode: 66552...038 Det er jo en kjent problemstilling dette, og forhold med en usikker part siden den andre er mye penere tar jo ofte slutt pga usikkerhet. Forstår TS jeg, hadde nok selv blitt litt mistenksom og tenkt at jeg sikkert var en av mange. Men så var det som noen sa at mange er penere på profilbildene sine, og det ser jeg stemmer for en del ja, spesielt de som har brukt snapchatfilter eller jukseapp. Anonymkode: 438ac...359 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 Hadde ikke giddet å prøve en gang hvis jeg var usikker på om hun var for pen for meg. Det er ikke forskjellen i "penhet" i seg selv som er problemet, men usikkerheten. Når det er sagt ville jeg bare krøllet sammen den usikkerheten og kastet den ut av vinduet. Hadde jeg ikke på et tidspunkt skjønt at de aller deiligste også er åpne for tilnærmelser selv om jeg ikke er helt der oppe selv, hadde jeg gått glipp av absolutt alle mine beste opplevelser både seksuelt og romantisk. Og jeg hadde ikke vært gift med den peneste dama i nabolaget. Anonymkode: 1934a...770 2
Dr. Ops Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste ser jo betydelig penere ut på profilbildene på FB enn i virkeligheten, så ville ikke hengt meg opp i det. Anonymkode: 5c0ed...b49 Dette. Filter, vinkler osv. Bilder kan bedra. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #8 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg går for å være "pen", har en haug menn etter meg, men har falt for en skjeggete fyr som ikke kan kle seg, har tre barn og en psykisk syk kone familien. Egentlig liker jeg ikke skjegg heller. Han er antagelig mange hakk under meg på "skalaen", sett utenifra. Men jeg synes han er så sykt attraktiv at jeg nesten dør. Hver millimeter. Mye "penere" menn når ikke opp til han i det hele tatt. Det er personligeheten hans som gjør han så deilig, la ikke merke til han en gang første gang jeg traff han. Men så ble vi kjent, og jeg falt hodestups. Men nå har han jo kone, så jeg har ikke tenk til å finne ut om jeg har sjangs. Jeg holder meg unna for å klare å komme over han. Slutt å sammenligne penhetsgrad med daten!!! Anonymkode: 1adba...322 2
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2018 #9 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skrevet litt de siste par dagene. Kikket på Facebook, men bare to bilder der. Ikke lett å få et inntrykk av hvordan vedkommende ser ut der. Så nytt profilbilde i går kveld (tilfeldig?). Og just wow. Skal muligens treffes i dag, men føler ikke at jeg "når helt opp". Veldig overrasket over at vedkommende kontaktet meg og viste interesse, og nå vil treffe meg... Anonymkode: 7f5bd...c13 Bilder kan lyve.. Jeg ville ikke berodd meg kun på dette ene bildet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #10 Skrevet 27. oktober 2018 Prøvde å holde dette kjønnsnøytralt, for det er en overflod av bitre damehatere og mannehatere der ute. Mennesker som antagelig har gått på noen smeller og blitt veldig fiendtlige som følge av det. Ser det allerede i denne tråden. Anonymkode: 7f5bd...c13 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #11 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en kjent problemstilling dette, og forhold med en usikker part siden den andre er mye penere tar jo ofte slutt pga usikkerhet. Forstår TS jeg, hadde nok selv blitt litt mistenksom og tenkt at jeg sikkert var en av mange. Men så var det som noen sa at mange er penere på profilbildene sine, og det ser jeg stemmer for en del ja, spesielt de som har brukt snapchatfilter eller jukseapp. Anonymkode: 438ac...359 Synes egentlig det er veldig synd at noen tenker slik. Kun fordi ens partner oppfatter kjæresten som veldig pen, behøver det jo ikke å bety at andre synes nødvendigvis det? Det er en veldig overfladisk problemstilling og tanke, synes jeg. Fordi den andre er «for pen», så vil h*n kun være opptatt av utseende på sin partner, og ikke verdier og personlighet? Synes det bunner i en usikkerhet, som ikke er spesielt tiltrekkende. Er nok mer den usikkerheten som kan gjøre at forholdet ryker, snarere, vil jeg tro. Anonymkode: 74e87...b72 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #12 Skrevet 27. oktober 2018 Usikkerheten vises ofte ikke. Langt mer sannsynlig at den pene avviser den mindre pene av utseendegrunner. Anonymkode: 7f5bd...c13
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #13 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slutt å sammenligne penhetsgrad med daten!!! Er det ikke nettopp det du driver med? Jeg er bare sååå pen og kunne fått hvem jeg vil, men likevel falt jeg for en med skjegg som jeg og andre også egentlig ikke synes er noe særlig. Anonymkode: 6d3a9...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #14 Skrevet 27. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke nettopp det du driver med? Jeg er bare sååå pen og kunne fått hvem jeg vil, men likevel falt jeg for en med skjegg som jeg og andre også egentlig ikke synes er noe særlig. Anonymkode: 6d3a9...8bb Ja, hun gjør det på sett og vis selv, men veldig vanskelig å få frem poenget hennes uten å gjøre det. Anonymkode: 1934a...770 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #15 Skrevet 27. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun gjør det på sett og vis selv, men veldig vanskelig å få frem poenget hennes uten å gjøre det. Anonymkode: 1934a...770 Nei, hun er bare ekkel. Hvis man er vakker/pen, trenger man ikke en jævla skala å måle etter. Man bare veit det. Å snakke om det er ekkelt. Og ofte, er de ikke pene/vakre i det hele tatt. Anonymkode: 88048...8c0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #16 Skrevet 27. oktober 2018 Samboeren min er helt usannsynlig nydelig, objektivt sett, mens jeg har bare har "ok pluss" kropp og "passe minus" ansikt. Jeg skjønner usikkerheten din veldig godt, men det kan absolutt fungere tross ulikhet. Du må bare ikke la frykten ta over. Det er nå engang slik at folk ikke nødvendigvis aktivt går etter den vakreste de kan få, men ser på andre kvaliteter og hvilke følelser som vekkes. Jeg tipper at ikke alle parene du ser rundt deg er akkurat like pene heller! Anonymkode: 7b927...4ad
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #17 Skrevet 27. oktober 2018 Jaja får bare håpe dine egne bilder ligner på deg IRL da for det er jo mye værre å komme på date og den andre er stygg, enn å komme på date og den andre er pen Anonymkode: 0164b...da9 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #18 Skrevet 27. oktober 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun er bare ekkel. Hvis man er vakker/pen, trenger man ikke en jævla skala å måle etter. Man bare veit det. Å snakke om det er ekkelt. Og ofte, er de ikke pene/vakre i det hele tatt. Anonymkode: 88048...8c0 Veldig mye bedre å karakterisere fremmede som ekle. Anonymkode: 1934a...770 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #19 Skrevet 27. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja får bare håpe dine egne bilder ligner på deg IRL da for det er jo mye værre å komme på date og den andre er stygg, enn å komme på date og den andre er pen Anonymkode: 0164b...da9 Du vet akkurat hva du skal si for å få andre til å føle seg trygge! Anonymkode: 1934a...770
_popcorn_ Skrevet 27. oktober 2018 #20 Skrevet 27. oktober 2018 Vi har alle ulike definisjoner av penhet. Jeg er veldig glad i menn med skjegg, og lite hår, og faller mer for de med noen kilo ekstra enn de med sixpack. Andre vil ha fyldig manke, slanke kropper og blendahvitt smil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå