Gå til innhold

24 år og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har for en stund siden gått ut av et 5 års langt forhold. Så og si alle vennene mine har samboere og flere og flere får barn/er gravide. 

Jeg er så redd for å forbli alene resten av livet. Har alltid tenkt jeg vil bli ferdig med barn innen jeg er 30..

Hvor gammel var du når du ble sammen med personen du giftet deg med/fikk barn med? 

Anonymkode: a0731...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en sytetråd fra noen som ikke klarer være alene. Skjerp deg, voks opp å ta tak i livet ditt! Viss litt selvstendighet, ikke lev livet til dine venner. Dette er så typisk Norsk, er man single er man automatisk single og ensom.

Anonymkode: 6ce3a...7a3

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enda en sytetråd fra noen som ikke klarer være alene. Skjerp deg, voks opp å ta tak i livet ditt! Viss litt selvstendighet, ikke lev livet til dine venner. Dette er så typisk Norsk, er man single er man automatisk single og ensom.

Kunne ikke sagt det bedre.

Skrevet

Så, så ts. Du er veldig ung, ikke får panikk det kommer. Bare ikke os desperasjon allerede ved 24 år! Det merkes av andre og da kan det blir en ond sirkel.

Og ikke bryr deg om disse skarpe tungene til de over her, de passerte 24 år sikkert for en del år tilbake og mener at du ikke har fortjent å være sytete enda. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke få panikk! Jeg var singel fram til jeg var 27. Da møtte jeg mannen i mitt liv. Du har masse tid :)

Anonymkode: e98bc...e31

Skrevet

Du er 24 år og har vært i et forhold i 5 år - og tror du kommer til å være alene resten av livet? 🤔 Hva skal de som er i 20-årene og har vært singel hele livet, si da? 

Jeg bare spør. Også sier jeg: Våkn opp.

Anonymkode: d6f4b...fbb

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, UhmmHæ? skrev:

Så, så ts. Du er veldig ung, ikke får panikk det kommer. Bare ikke os desperasjon allerede ved 24 år! Det merkes av andre og da kan det blir en ond sirkel.

Og ikke bryr deg om disse skarpe tungene til de over her, de passerte 24 år sikkert for en del år tilbake og mener at du ikke har fortjent å være sytete enda. 

Jeg er 35 og jeg mener at om du er 100 og singel så har du ingen rett til å syte. Syting fordi du er singel er patetisk uansett alder.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

You said it! 👏🏽

Anonymkode: c3d3f...dcb

Skrevet
2 minutter siden, Eugene Onegin said:

Jeg er 35 og jeg mener at om du er 100 og singel så har du ingen rett til å syte. Syting fordi du er singel er patetisk uansett alder.

TS har kommet ut av et langtids forhold for en stund siden. Sikkert hennes første forhold mtp alderen. Da kan det snike seg inn litt tvil skulle det gå en stund uten at man er i et nytt forhold. Å uttrykke bekymring og lurer på andre har opplved det samme er ikke å syte. Å være stoisk uansett og late som du ikke er bekymret er verre, mener nå jeg.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...