tånegla Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Fikk akkurat vite at jeg kan ta fri de 2 arbeidsdagene i romjula. Og tanken om å reise bort kom fort. Klarer ikke helt å se for meg hvor man bør dra. Syden er ikke et alternativ, men vi kan kjøre eller fly. Noen som har noen gode forslag? Norge eller Europa.
Gjest Overrasket Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg er vel ganske glad i Italia i desember.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 4 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg er vel ganske glad i Italia i desember. Hva ligger temperaturen på der sånn ca i desember? Anonymkode: 0c0eb...19b
Gjest Overrasket Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hva ligger temperaturen på der sånn ca i desember? Anonymkode: 0c0eb...19b Rundt jul og nyttår er det generelt slik: Dagtid når solen er ute: Fint og koselig, trenger bare en lett jakke. Kveldstid: Kaldt som pokker, trenger definitivt topplue og skjerf. Dersom det regner: Litt kjøligere, veldig bra dager for å krysse et museum av listen. Det er litt vanskelig å svare konkret temperatur, fordi det er SÅ stor forskjell fra hva gradestokken i skyggen tilsier, og hvordan det føles midt i solen. Åpenbart annerledes i fjellene i nord. Jeg synes det kan være eventyraktig å vandre rundt i den italienske vintersolen, og det er mitt førstevalg for julefeiring.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 4 minutter siden, Overrasket skrev: Rundt jul og nyttår er det generelt slik: Dagtid når solen er ute: Fint og koselig, trenger bare en lett jakke. Kveldstid: Kaldt som pokker, trenger definitivt topplue og skjerf. Dersom det regner: Litt kjøligere, veldig bra dager for å krysse et museum av listen. Det er litt vanskelig å svare konkret temperatur, fordi det er SÅ stor forskjell fra hva gradestokken i skyggen tilsier, og hvordan det føles midt i solen. Åpenbart annerledes i fjellene i nord. Jeg synes det kan være eventyraktig å vandre rundt i den italienske vintersolen, og det er mitt førstevalg for julefeiring. Litt som en norsk høst? Anonymkode: 0c0eb...19b
Gjest Overrasket Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Litt som en norsk høst? Anonymkode: 0c0eb...19b Jepp, definitivt.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 Hva definerer du som syden? Anonymkode: 5a37e...0bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå