Gå til innhold

Hun er 23 år eldre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har truffet ei dame på 57 år og selv er jeg 34 år, vi trives veldig godt i hverandres selskap og hun er ungdommelig og sprek for sin alder. Hun er ikke som mange andre jeg hsr truffet før som er nærmere min alder. Det er også kjemt at man finner samme type psrtner gang på gang men ikke denne gangen, dette må kun være alder sim kunne blitt hindring. Jeg kan velge og slippe henne og heller ende opp med samme type som jeg har hstt før og få det mere destruktivt og ustabilt. Er det ikke mere riktig at kvinnen er eldre enn mannen, dessuten holder kvinner seg mye bedre enn menn. Lurer på hva dere syns selvom jeg har bestemt meg. Hva ville du gjort ? 

Anonymkode: 86a91...ebd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Bare at jeg er kvinnen, og han er 30 år eldre enn meg. Har bestemt meg for å ikke bry meg om fordommene man møter, det viktigste er jo tross alt at man har det fint sammen og lever livet sitt slik man selv ønsker. Man er ansvarlig for sin egen lykke. Det har kostet oss noen vennskap, men jeg tenker at de som har falt i fra ikke er mennesker som ikke er verdt å bruke tid på uansett. Det har tidvis vært vanskelig, og jeg har flere ganger vært i tvil fordi aldersforskjellen er såpass markant. En dag blir han jo gammel før meg osv.. Men det som har fungert for meg er å tenke at livet er her og nå, også tar man det derfra og bygger trygge rammer rundt seg. Man vet aldri hva som kommer senere uansett. Hvis dere er lykkelig sammen så er det bare å gå for det. Det koster litt med alle fordommene, men det gir mye mer enn det tar er min erfaring.

Anonymkode: ca561...cdb

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i samme situasjon, vi er to kvinner, og hun er 23 år eldre enn jeg. Jeg er veldig usikker, men er kanskje det mest levende mennesket jeg har møtt. Vi har samme tilslutning og interesser og humor. Og jeg lever mer enn jeg har levd på lenge. Men vi er nok begge veldig skremte ved tanken på oss, så vi er venner og holder det der enn så lenge. Og hun er utrolig vakker, selv om det ikke er tradisjonelt vakkert, men det er ikke jeg heller selv om jeg er yngre. :)

Anonymkode: 78a98...428

Skrevet

Go for it, sier nå jeg. Og drit i hva andre måtte tro. 

Anonymkode: ebdef...640

Skrevet

Ingen bryr deg, og det har jo ikke noe å si, bortsett fra at den eldste dør mye før og du må leve alderdommen alene. Evt. prøve å finne en ny i dine eldre dager.

Anonymkode: 987fc...ef0

Skrevet

Du lever NÅ .... I dag.  Hvorfor sette selve livet på vent fordi du KANSKJE får noen problemer i alderdommen ?   Ingen har noen garantier for hvor gammel en blir. Begge mine foreldre døde brått og uventet uten at de ble så veldig gamle. Så jeg har bestemt meg for å ta EN dag av gangen, og å leve NÅ !    Livet er skjørt, man vet aldri når det er over.

Anonymkode: feef4...d4c

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg også tenker at vi får ta en dag av gangen og leve bra og godt sammen mens man har hverandre. Takk for svar. 

Skrevet

Hun kunne vært mora di, tenk på det.

Anonymkode: 3a7e2...c62

Skrevet

Spiller det noen rolle ? Hvem er så sær å sier at kjærlighet har en aldersgrense ? Så lenge hun er yngre enn moren min så må det være greit.  

Jeg kan velge henne bort mot en som er yngre og sitte og angre senere på hvor godt jeg kunne hatt det med hun som var litt eldre allikevel. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...