Gå til innhold

Trinn 4 teori barne pass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er alenemor på ny sted og får ikke barne vakt til trinn4 teoridelen, den er utenom  bhgtid og ikke mulig å få en annet tidspunkt  😫 han er 6 år gammel og veldig rolig,  er det mulig at sønne min kan bli med eller er det helt uhørt?

Anonymkode: 97a59...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper det er null problem. Dette kurset er kun teoretisk, og jeg tror ikke det er problematisk i det hele tatt. Men jeg ville tatt kontakt med kjøreskolen uansett, det kan hende de ikke ønsker støy/forstyrrelser som barn kan lage, for du er som regel på kurset sammen med andre kjøreskoleelever.

Anonymkode: c959c...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av disse kursene har sånn 4 deltagere, da kan man godt ta med søsteren, ungen, bikja eller oteren sin. Så lenge de ikke forstyrrer undervisningen. Hvis det er 16 deltagere må jeg se litt på hvor mye plass det er og slikt. 

Men det er jo ingen problem å sette opp et ekstra kurs, om så for en elev (det er litt uglesett av tilsynet men ikke umulig å få til hvis man kan begrunne det). 

Edit: Hvis ungen er 6 år ville jeg bare satt han på pauserommet med noen tusjer og en skål med kaker eller smågodt (avhengig av hva resepsjonisten har kjøpt inn)

Endret av abrasiveRefraction
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 3.11.2018 den 20.07, abrasiveRefraction skrev:
 

Noen av disse kursene har sånn 4 deltagere, da kan man godt ta med søsteren, ungen, bikja eller oteren sin. Så lenge de ikke forstyrrer undervisningen. Hvis det er 16 deltagere må jeg se litt på hvor mye plass det er og slikt. 

Men det er jo ingen problem å sette opp et ekstra kurs, om så for en elev (det er litt uglesett av tilsynet men ikke umulig å få til hvis man kan begrunne det). 

Edit: Hvis ungen er 6 år ville jeg bare satt han på pauserommet med noen tusjer og en skål med kaker eller smågodt (avhengig av hva resepsjonisten har kjøpt inn)

Dette er en helt okei løsning, det gikk veldig fint. Takk =:)

Anonymkode: 97a59...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...