AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Fant ikke noe passende kategori. Er et par uker siden nå en som så meg vaske telefonen min le og humre litt. Og mente jeg var veldig sær når jeg sa at det gjør jeg flere ganger i uka. Har hardplast cover og telefon som tåler vann. Vasker lett, drar gjerne litt antibac over etterpå, både cover og telefon. Det føles ut som normal hygiene, i mitt hode. Jeg vasker jo dørhåndtak med jevne mellomrom i mitt eget hus, og vasker lett over fjernkontroller osv når jeg vasker bord/tørker støv. Nå vasket jeg nettopp telefonen etter tannpuss så da tenkte jeg å spørre her, er det virkelig så uvanlig? Anonymkode: c19ef...da3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg renser den alt for sjelden, men ettersom jeg også bruker den utendørs, vasker jeg alltid hendene etter å ha brukt mobiltelefonen hjemme. Det blir jo på samme måte som man vasker hender etter å ha vært ute og tatt på mye forskjellig ute Anonymkode: de64d...c17
Elán Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Det er nok uvanlig. Tror ikke folk tenker for en bakteriebombe en telefon er. Jeg vasker min lett noen ganger i uken (tørker over med fuktig klut og eventuelt brillerens-servietter når jeg pusser brillene). 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor ofte vasker du mobilen din? Fikk min første mobil i 1995. Har aldri vasket en eneste mobiltelefon. Anonymkode: 7f0de...d5c 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 Aldri eller veldig sjeldent, vi har godt av at alt ikke er sterilt og at det er noen bakterier rundt oss så kroppen får bygd opp motstandsevne Anonymkode: c98a2...c35 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 Et par ganger i mnd tipper jeg 😱🤷🏼♂️ Anonymkode: 05b27...4ea 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2018 #8 Skrevet 27. oktober 2018 Aldri, men så er jeg ikke bakterieredd heller. Sunn og frisk er jeg til det motsatte er bevist. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #9 Skrevet 27. oktober 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Aldri, men så er jeg ikke bakterieredd heller. Sunn og frisk er jeg til det motsatte er bevist. mobil og vesken (tror også pc-tastaturet) er de to stedene som har mer bakterien enn dassen var det vel forskning som viste. Jeg er ikke nøye på sånt men synes det var så ekkelt at jeg har begynt å tørke av mob av og til- og fjernkontroller, etter jeg leste det. Anonymkode: fee98...19b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #10 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: mobil og vesken (tror også pc-tastaturet) er de to stedene som har mer bakterien enn dassen var det vel forskning som viste. Jeg er ikke nøye på sånt men synes det var så ekkelt at jeg har begynt å tørke av mob av og til- og fjernkontroller, etter jeg leste det. Anonymkode: fee98...19b Samme. Jeg så et program hvor de testet hotellrom og hjemme hos folk og telefon og fjernkontroll var skikkelig verstinger. Klarer ikke helt å glemme det. Men er ikke bakteriofob. (Jeg takler blant annet fint at barn står med sko i handlevogna 😂) Anonymkode: c19ef...da3
Brunhilde Skrevet 27. oktober 2018 #11 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg vasker ikke mobilen for å bli kvitt bakterier, de er jo stort sett mine egne - men jeg tørker over med brillerens for å fjerne fingermerker. Dette gjør jeg sikkert sånn et par ganger i uka, merkene irriterer meg.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #12 Skrevet 27. oktober 2018 2-3 ganger i uka. Med skjermrens, samtidig som jeg tar over PC, nettbrett og Mac. Mest for å fjerne fingeravtrykk, er ikke redd for bakterier. Anonymkode: a5583...ac5
Missfitness Skrevet 27. oktober 2018 #13 Skrevet 27. oktober 2018 Tørker over den med en antibac serviett et par ganger i uka. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. oktober 2018 #14 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg har hat mobilen min i 5-6 år eller noe og har aldri vasket den. Mobilen jeg hadde før det hadde jeg i ca 10 år og vasket den aldri
Honey Dew Skrevet 27. oktober 2018 #15 Skrevet 27. oktober 2018 Aldri vasket mobilen. Jeg pusser den forsiktig med pussekluten som hører til brillene mine
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #16 Skrevet 27. oktober 2018 Det er nok uvanlig, men egentlig veldig fornuftig. Jeg bruker mobilen min mye i min jobb(helse), og jeg spriter den etter hvert skift. Anonymkode: 8781a...efb
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #17 Skrevet 27. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: mobil og vesken (tror også pc-tastaturet) er de to stedene som har mer bakterien enn dassen var det vel forskning som viste. Jeg er ikke nøye på sånt men synes det var så ekkelt at jeg har begynt å tørke av mob av og til- og fjernkontroller, etter jeg leste det. Anonymkode: fee98...19b Men selv om det er mange bakterier, så er de ikke farlige, som de kan være på do. Det er stort sett ufarlige bakterier vi har rundt oss hele tiden, ikke avføringsbakterier. Nei, jeg vasker ikke mobilen. Anonymkode: df665...ca8
tånegla Skrevet 27. oktober 2018 #18 Skrevet 27. oktober 2018 Hver arbeidsdag. Antibac på skjerm og bakside. Skjermen blir fort skitten når jeg taster på den med fingre som er fulle i fuktighetskrem.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #19 Skrevet 27. oktober 2018 Har aldri vasket en eneste telefon med unntak av hvis de får synlig skitt på seg. Jeg har normal håndhygiene å det er mer enn nok. Gidder ikke å være hysterisk, folk blir bare sykere fordi de aldri skal omgi seg med bakterier. Anonymkode: b877b...b5f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #20 Skrevet 27. oktober 2018 Har den med mange steder, den ligger og slenger her og der, så jeg vasker den med antibac et par ganger i uka Anonymkode: dc55c...0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå