AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #21 Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, Rullestolbruker skrev: Da bør du kontakte NHI I USA er jo det forbudt å kalle det permanent hårfjerning som det står i linken. Men kan nok hende det kommer igjen etter en stund til, som det også står der Er du rullestol bruker på ekte? Anonymkode: 7b883...461
Rullestolbruker Skrevet 27. oktober 2018 #22 Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du rullestol bruker på ekte? Anonymkode: 7b883...461 Ja. Har det noe med saken å gjøre? 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #23 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, Forundret.. skrev: Hvilken by om jeg får spørre? Hvor titt må man ta behandling? Kristiansand. Behandling tas ca hver sjette uke. Anonymkode: 1f554...11b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #24 Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, Rullestolbruker skrev: Ja. Har det noe med saken å gjøre? Nei, det har ingenting med saken å gjøre. Bare et spørsmål utenom det. Var ikke meningen å støte deg på noen som helst måte. Anonymkode: 7b883...461
Rullestolbruker Skrevet 27. oktober 2018 #25 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det har ingenting med saken å gjøre. Bare et spørsmål utenom det. Var ikke meningen å støte deg på noen som helst måte. Anonymkode: 7b883...461 Blir sjelden støtt av noen spør om det. Bare lurte, siden det kom litt ut av det blå
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #26 Skrevet 27. oktober 2018 32 minutter siden, AnonymBruker said: Kristiansand. Behandling tas ca hver sjette uke. Anonymkode: 1f554...11b Synd det ikke var min by men vet du hva slags laser det er/hva den heter? Anonymkode: eb6bd...d3b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #27 Skrevet 27. oktober 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kristiansand. Behandling tas ca hver sjette uke Hva heter klinikken? Anonymkode: 26b9a...d05
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #28 Skrevet 28. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva heter klinikken? Anonymkode: 26b9a...d05 Huset i Markens🙂 Anonymkode: 1f554...11b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #29 Skrevet 28. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Synd det ikke var min by men vet du hva slags laser det er/hva den heter? Anonymkode: eb6bd...d3b Jeg husker ikke Hun nevnte det, men jeg var så nervøs før første behandling at jeg ikke fikk med meg så mye. Viste seg at det absolutt ikke var noe å være nervøs for😊 Anonymkode: 1f554...11b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #30 Skrevet 28. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i prosessen nå. Har hatt én behandling, og vanligvis må man ha 5-7 behandlinger. Ser allerede at det kommer ut færre hår👍 Jeg betaler 1200 pr gang, og da tas alt der nede. Ikke veldig mye smerter, brasiliansk gjør mye vondere. Skal sies at det brukes en lasermaskin som er splitter ny, så den er mer effektiv, bruker mindre tid, og gjør mindre vondt. Anbefales! Anonymkode: 1f554...11b Det var billig. Da jeg gjorde dette for noen år siden, var det 1800 kun for bikinilinjen. Fikk overraskende god effekt etter første behandling. Tok ytterligere to behandlinger med minimal effekt. Så det ble ikke til at jeg tok flere. Men nå har jeg mye mindre hår i området, og kan fjerne det som er der med epilator og få minimalt med hudirritasjoner. Før laserbehandling en hadde jeg en veldig hårete bikinilinjen, og alle forsøk på hårfjerning resulterte i kraftige hudirritasjoner, utallige inngrodde hår og røde nupper. Så bikinilinjen var en katastrofe, enten jeg fjernet håret eller lot det gro. Laserbehandling en ga meg på en måte et nytt liv. Anonymkode: 373ae...45d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #31 Skrevet 28. oktober 2018 12 timer siden, Rullestolbruker skrev: Nei det vil gro ut igjen etter en stund, men man kan forlenge hårløsheten med opp mot et år. Står litt om emnet her: https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/plastisk-kirurgi/harfjerning-med-laser/ Alle hår er kanskje ikke borte for alltid, for man vil kunne danne nye hårsekker hele livet. Men med laserbehandling i salong (ikke hjemmelaser) vil hårveksten være redusert for alltid. Anonymkode: 373ae...45d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #32 Skrevet 28. oktober 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor vil dere ikke ha hårene? Damer er jo sexy med litt hår der.. Anonymkode: 7b883...461 Litt hår, ja... Anonymkode: 373ae...45d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #33 Skrevet 28. oktober 2018 11 timer siden, Rullestolbruker skrev: Da bør du kontakte NHI I USA er jo det forbudt å kalle det permanent hårfjerning som det står i linken. Men kan nok hende det kommer igjen etter en stund til, som det også står der De kaller det permanent hårreduksjon. Anonymkode: 373ae...45d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #34 Skrevet 28. oktober 2018 19 timer siden, LeneXCII skrev: Drammen Laserklinikk (de er flinke) Ifølge prislisten koster brasiliansk 2500,-, men jeg fikk litt en "pakkepris" da jeg tok flere områder. Du bør absolutt dra på en konsultasjo, der vil du få en endelig pris, kan avhenge av hudtype/hårtype. Som andre har nevnt gjør det vondt, men ikke værre enn at det er vel verdt det! Jeg hadde totalt 6 sessions og deretter har jeg besøkt dem hver 10-12 mnd for "touch-ups". Anbefales absolutt, noe av det beste jeg har investert i! Send PM for mer info! Hvor mye rabatt snakker du om sånn ca? Anonymkode: 69a56...f3f
LeneXCII Skrevet 28. oktober 2018 #35 Skrevet 28. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye rabatt snakker du om sånn ca? 20%
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #36 Skrevet 28. oktober 2018 På 27.10.2018 den 20.12, Rullestolbruker skrev: Da bør du kontakte NHI I USA er jo det forbudt å kalle det permanent hårfjerning som det står i linken. Men kan nok hende det kommer igjen etter en stund til, som det også står der Dette engasjerer meg ikke nok til at jeg gidder å kontakte NHI og be de endre sine nettsider. Jeg ville bare dele min erfaring i dette foraet Får selv nyttig info av andre og da bør man jo dele selv også når relevant Anonymkode: c781c...423
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #37 Skrevet 28. oktober 2018 Har veldig lyst til å ta laser der nede! Men så lurer jeg på noe, dere som har gjort det, har dere spart noe eller tatt absolutt alt? Jeg mener, hva hvis man angrer senere? Det gror vel ikke skikkelig tilbake. Anonymkode: aeb10...65a
Thyra Skrevet 29. oktober 2018 #38 Skrevet 29. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har veldig lyst til å ta laser der nede! Men så lurer jeg på noe, dere som har gjort det, har dere spart noe eller tatt absolutt alt? Jeg mener, hva hvis man angrer senere? Det gror vel ikke skikkelig tilbake. Anonymkode: aeb10...65a Jeg ville ikke ha tatt alt. Ikke sikkert det er like stas å være hårløs når du er 70...
LeneXCII Skrevet 1. november 2018 #39 Skrevet 1. november 2018 På 28.10.2018 den 21.45, AnonymBruker skrev: Har veldig lyst til å ta laser der nede! Men så lurer jeg på noe, dere som har gjort det, har dere spart noe eller tatt absolutt alt? Jeg mener, hva hvis man angrer senere? Det gror vel ikke skikkelig tilbake. Anonymkode: aeb10...65a Vel, det du tar, det tar du bort for godt. En viss ettervekst vil du likevel oppleve da det naturlig vil gro ut nye hår. Laseren tar kun allerede ekstistrende hårvekst og kan ikke forhindre nye hår. Men det sagt, tror neppe du vil oppleve å blir hårete som før handlingen igjen. Mange, som meg, sparer nok en bitte liten stripe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå