Gå til innhold

Laser hårfjerning nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort? 

Hvor, dyrt, vondt, virket det bra? 

Anonymkode: 83646...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i prosessen nå. Har hatt én behandling, og vanligvis må man ha 5-7 behandlinger. Ser allerede at det kommer ut færre hår👍 

Jeg betaler 1200 pr gang, og da tas alt der nede. Ikke veldig mye smerter, brasiliansk gjør mye vondere. Skal sies at det brukes en lasermaskin som er splitter ny, så den er mer effektiv, bruker mindre tid, og gjør mindre vondt. Anbefales!

Anonymkode: 1f554...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er i prosessen nå. Har hatt én behandling, og vanligvis må man ha 5-7 behandlinger. Ser allerede at det kommer ut færre hår👍 

Jeg betaler 1200 pr gang, og da tas alt der nede. Ikke veldig mye smerter, brasiliansk gjør mye vondere. Skal sies at det brukes en lasermaskin som er splitter ny, så den er mer effektiv, bruker mindre tid, og gjør mindre vondt. Anbefales!

Anonymkode: 1f554...11b

1200 kr for "alt der nede" er jo kjempebillig! Eller mener du noe annet enn full Brasiliansk? Jeg har fått pris på ca 2500 kr pr behandling for "alt der nede", dvs full Brasiliansk. 

Anonymkode: 26b9a...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

1200 kr for "alt der nede" er jo kjempebillig! Eller mener du noe annet enn full Brasiliansk? Jeg har fått pris på ca 2500 kr pr behandling for "alt der nede", dvs full Brasiliansk. 

Anonymkode: 26b9a...d05

Alt der nede = full brasiliansk😉 Koster nok kun 1200 fordi 1. Dette ikke er i Oslo (dog annen storby), og 2. Ny maskin = effektiv = mindre tidsbruk = kosmetisk sykepleier har tid til flere kunder. Med "eldre" lasermaskin tar full brasiliansk 45 min. Med den nye typen tar det 15😃

Anonymkode: 1f554...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Alt der nede = full brasiliansk😉 Koster nok kun 1200 fordi 1. Dette ikke er i Oslo (dog annen storby), og 2. Ny maskin = effektiv = mindre tidsbruk = kosmetisk sykepleier har tid til flere kunder. Med "eldre" lasermaskin tar full brasiliansk 45 min. Med den nye typen tar det 15😃

Anonymkode: 1f554...11b

Ok, interessant! Og du er sikker på at det ikke er IPL (jukselaser)!? 

Anonymkode: 26b9a...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt bikinlinjen med laser. Måtte ha 6 behandlinger, det meste er helt borte (er et fortsatt par hår på hver side som sikkert kunne blitt borte hvis jeg tok flere behandlinger - men de vokser ut så sakte og nesten usynlig at det holder med voks-strips sånn 2-3 ganger ila hele sommeren)

Er et par år siden og jeg er fortsatt veldig fornøyd

Vil tro at det er samme prinsipper bak bikinilinje og full brasilian(?)

Anonymkode: c781c...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, går til en kosmetisk sykepleier som er høyt ansett her i byen, hun har et veldig godt rykte. Har valgt å bruke henne nettopp fordi hun er kvalitetsrettet i alt hun gjør.

Anonymkode: 1f554...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips; følg med på letsdeal hvis du bor i Oslo/nærheten - det dukker opp gode dealer på hårfjerning der med jevne mellomrom

Anonymkode: c781c...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Forsvinner hårene for alltid da? 

Anonymkode: 7b883...461

Ja👍

Anonymkode: 1f554...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rullestolbruker skrev:
 

Nei det vil gro ut igjen etter en stund, men man kan forlenge hårløsheten med opp mot et år. Står litt om emnet her: https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/plastisk-kirurgi/harfjerning-med-laser/

 

Det har ikke vokst ut igjen på meg (unntatt et par hår), og det er 3-4 år siden jeg ble ferdig. 

Anonymkode: c781c...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips; følg med på letsdeal hvis du bor i Oslo/nærheten - det dukker opp gode dealer på hårfjerning der med jevne mellomrom

Takk for tips! 

Tok laser Brasiliansk m.m. for noen år siden når jeg bodde i USA. Synes det var veldig dyrt for etterbehandling her hjemme, over 2000,- for etterbehandling!

TS: Ja, det virker supert! Ikke noe hårvekst, må ta ca en behandling i året. Men det er ikke slik at du blir hårete etter stund, slik som f eks etter voksing, kun at det kommer et og annet hårstrå her og der. Det er ubehagelig til vondt vil jeg si, veldig avhengig av hvor og styrken de bruker på laseren. Det er ikke uvanlig å få smertestillende krem til å smøre på. 

Endret av Missfitness
Lagt til kommentar til TS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Alt der nede = full brasiliansk😉 Koster nok kun 1200 fordi 1. Dette ikke er i Oslo (dog annen storby), og 2. Ny maskin = effektiv = mindre tidsbruk = kosmetisk sykepleier har tid til flere kunder. Med "eldre" lasermaskin tar full brasiliansk 45 min. Med den nye typen tar det 15😃

Anonymkode: 1f554...11b

Hvilken by om jeg får spørre? 

Hvor titt må man ta behandling? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Hvilken by om jeg får spørre

Det lurer jeg også på! 

Anonymkode: 69a56...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Det lurer jeg også på! 

Anonymkode: 69a56...f3f

Kunne tenkt meg å gi det et forsøk om det skulle være her i nærheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor vil dere ikke ha hårene? Damer er jo sexy med litt hår der..

Anonymkode: 7b883...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Noen som har gjort? 

Hvor, dyrt, vondt, virket det bra? 

Anonymkode: 83646...96d

Drammen Laserklinikk (de er flinke) Ifølge prislisten koster brasiliansk 2500,-, men jeg fikk litt en "pakkepris" da jeg tok flere områder. Du bør absolutt dra på en konsultasjo, der vil du få en endelig pris, kan avhenge av hudtype/hårtype. Som andre har nevnt gjør det vondt, men ikke værre enn at det er vel verdt det! Jeg hadde totalt 6 sessions og deretter har jeg besøkt dem hver 10-12 mnd for "touch-ups". 

Anbefales absolutt, noe av det beste jeg har investert i! 

Send PM for mer info! 

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men hvorfor vil dere ikke ha hårene? Damer er jo sexy med litt hår der..

Anonymkode: 7b883...461

Er forskjell på litt hår og mye hår.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det har ikke vokst ut igjen på meg (unntatt et par hår), og det er 3-4 år siden jeg ble ferdig. 

Anonymkode: c781c...423

Da bør du kontakte NHI ;) I USA er jo det forbudt å kalle det permanent hårfjerning som det står i linken. Men kan nok hende det kommer igjen etter en stund til, som det også står der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...