Gjest Sylfidia Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Skal gå ned 5-7 kilo, altså ikke så veldig mye. Vet at det finnes en slags "kickoff"-pakke man kan bruke i forkant av slanking/omlegging av kosthold, altså en slags tarmskylling uten at det egentlig er "skylling". Tabletter, kanskje? Tømme tarmer og kropp for slaggstoffer, slik at man både fysisk og psykisk kommer lettere i gang med omlegging til en sunnere livsstil. Husker jeg en gang leste om et slikt preparat, usikker på om det selges på apotek eller i kosthold/livsstilbutikker. Noen som vet hva jeg tenker på? Noen som har prøvd? Erfaringer?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Det morsomme med slike kick-start-pakker er at det med liten skrift står: Husk at denne kuren gir mye bedre utslag om du trimmer litt ekstra og har et kalorifattig kosthold. Tror nok en slik kur har en god psykologisk effekt for dem som skal begynne å slanke seg. Selv sluttet jeg å spise snop midt i uken, sluttet å spise meg stappmett og trente fire-seks ganger i uken. Da forsvant det 10 kilo på 7 uker gitt. Hilde K S, ikke innlogget
Grooo Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Hvis du skal bruke penger på en "vidunderkur" anbefaler jeg at du melder deg på et Grete Roedekurs eller noe lignende, der får du garantert noe ut av pengene.
Gjest Sylfidia Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Neida, jeg er langt fra ute etter noen vidunderkur, ikke misforstå. Jeg har dessuten for et drøyt år siden gått GR-kurs. På 10 uker gikk jeg ned 12 gjenstridige kilo som satt som spikret etter to svangerskap. Det var faktisk lekende lett, så jeg har "nøkkelen" til hvordan gå ned. Nå har jeg altså gått opp igjen 4 kilo, pluss at jeg tenker å kvitte meg med et par til. Uansett har jeg altså lyst på en flying start og rense kroppen for avfallsstoffer. Har gjort det på "yoga-metoden" før, men det tok ei hel helg og var en ganske slitsom affære. Men du verden så fabelaktig etterpå. Altså; noen som har prøvd en slik "kur" i forkant av slanking?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Har hørt at et døgn med kun epler skal hjelpe. Eplene skal ha en rensende effekt for kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå