Gå til innhold

Hvordan jeg dater. Dere ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke på tinder osv . Møter jo folk ute på tur, på biblioteket og gjennom venner. Har møtt noen på utesteder. Bare de ikke er for fulle.

Så veksler vi telefonnr om vi har kjemi og snakker. Så møter jeg en og annen, og da velger jeg et sted hvor det er andre menneske, og helst en café eller tur rundt i byen.

Vil bli bedre bedre kjent, og aldri sex på første date. Ungen har gjort fremstøt på det heller. Neste gang drar vi på et arrangement eller utstilling. Da går praten lett. Eter tredje eller fjerde date kan vi inviter dem hjem på middag eller/Og film. Sjelden sex der. 

Neste gang ber andre hjem, og da hender deg at vi har sex. Beste daten var han som ordnet frokost og så gå en tur. Bare ruslet rundt i en park med kaffe. Så på folk og snakket litt om de vi så. Denne daten dater jeg enda fordi han er morsom og fin mann. Så får se det an, og jeg er veldig betatt må jeg innrømme. Jeg trenger å bli litt kjent må jeg si. Alt skal gå så fort, og det syns jeg er tryggest 

Anonymkode: 6745b...7ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan konstantere med en gang. Hadde det vært en mann som hadde skrevet dette, eller som skriver på denne måten\ tenker i samme bane. Hadde han aldrig i havet fått seg en date.

Anonymkode: 3b199...d80

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan konstantere med en gang. Hadde det vært en mann som hadde skrevet dette, eller som skriver på denne måten\ tenker i samme bane. Hadde han aldrig i havet fått seg en date.

Det er jo menn jeg dater, så jo det går det 🙂

Anonymkode: 6745b...7ed

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du? :klo:

Anonymkode: 4ff7f...8e7

• Liker 1
Skrevet

Og jeg møtte en mann på Tinder, hadde sex på første date og er i et forhold med han nå. Jeg har virkelig ikke hatt mange sexpartnere heller, men noen ganger så klaffer alt fra første stund. Jeg synes du er rigid TS med alle dine regler. Kanskje det også er derfor at datene ikke ender med forhold. 

Anonymkode: 3387f...3f5

• Liker 2
Skrevet

Hvordan sjekker du opp folk på biblioteket?

Anonymkode: 7e36d...ae2

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det kommer egentlig veldig an på den jeg dater. Veldig enkelt kan jeg dele inn damene som viser interesse i to grupper. De som tar direkte initiativ (spør om å finne på noe), og de som gjør seg tilgjengelig, men som venter på at jeg skal ta initiativ. Jeg personlig foretrekker de som tar initiativ fordi det gjør meg litt tryggere på at personen er interessert, men det går fint om jeg må ta det første initiativet også. Det vanligste jeg opplever er at en dame gjør seg tilgjengelig.

Når det kommer til første date er jeg ganske fleksibel egentlig. Spør hva daten liker å gjøre, og ordner en avtale i en komfortabel setting. Hvis vi ender opp med å gå tur for eksempel foreslår jeg ikke et tursted som er veldig isolert.

Hvor fort ting går fremover avhenger av kjemi og personligheten til daten.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Jeg inviterer de hjem, vi ser på serie et par timer før vi puler.

De fleste vil bli kjæreste med meg fordi, i følge dem, jeg er spennende og morsom. Men jeg bare heell no. 

Møter dem på datingapper, gjennom felles venner eller gamle kjente på gata der jeg bare "heeei lenge siden sist"😉😉😉😉

Jeg er snart 30 og nyter denne fremgangsmåten. Skal ikke ha barn så forhold og sånt er veldig flytende for meg. Tar en dag om gangen og lever i nuet.

Med det sagt så hyller jeg alle kvinner som velger sin egen måte å gå frem på, ønsker dere masse deilige øyeblikk😘😘

Anonymkode: c801e...32e

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg inviterer de hjem, vi ser på serie et par timer før vi puler.

De fleste vil bli kjæreste med meg fordi, i følge dem, jeg er spennende og morsom. Men jeg bare heell no. 

Møter dem på datingapper, gjennom felles venner eller gamle kjente på gata der jeg bare "heeei lenge siden sist"😉😉😉😉

Jeg er snart 30 og nyter denne fremgangsmåten. Skal ikke ha barn så forhold og sånt er veldig flytende for meg. Tar en dag om gangen og lever i nuet.

Med det sagt så hyller jeg alle kvinner som velger sin egen måte å gå frem på, ønsker dere masse deilige øyeblikk😘😘

Anonymkode: c801e...32e

Nå fikk jeg meg en god latter i hvert fall 😄 😂

Endret av McMary
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

What the fux? Jo 

Ts sånn dater jeg også :) Bruker nok lengre tid på å bli betatt men håper det ordner seg for dere :) Nyt datingen! 🌷

Anonymkode: c27ec...dfe

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

What the fux? Jo 

Ts sånn dater jeg også :) Bruker nok lengre tid på å bli betatt men håper det ordner seg for dere :) Nyt datingen! 🌷

Anonymkode: c27ec...dfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...