Gå til innhold

Hodestups forelsket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har blitt forelsket. Jeg er skikkelig forelsket. Det er nesten på grensen til ille. Men jeg er redd. jeg tør ikke spørre henne ut for jeg vet ikke om hun liker meg. Det virker som hun og en annen i klassen har en god tone. Det hadde vært utrolig vondt om de hadde blitt sammen ettersom jeg er helt gal etter henne. Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 596fe...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fort deg å fortell henne det før den andre gutten i klassen gjør! Jenter liker ærlige menn og hvis hun ikke skulle like deg på den måten vil hun uansett bare få positivt inntrykk av deg som var tøff nok å fortalte hun det:) 

Anonymkode: 657c8...cfc

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fort deg å fortell henne det før den andre gutten i klassen gjør! Jenter liker ærlige menn og hvis hun ikke skulle like deg på den måten vil hun uansett bare få positivt inntrykk av deg som var tøff nok å fortalte hun det:) 

hvordan. er sjenert fra før så vet ikke hvordan klassen il reagere

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan. er sjenert fra før så vet ikke hvordan klassen il reagere

Du trenger ikke si det til hele klassen. Bare si det til henne :) spør om hun vil bli med vekk å prate også sier du at du syntes hun er en fin og fascinerende jente og har syntes det så lenge at du tror du har blitt litt betatt av hun men ikke har turt å gjøre noe fordi du er så sjenert, men bare måtte ta sjansen nå og spørre om hun ville blitt med på kino en dag :)

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke si det til hele klassen. Bare si det til henne :) spør om hun vil bli med vekk å prate også sier du at du syntes hun er en fin og fascinerende jente og har syntes det så lenge at du tror du har blitt litt betatt av hun men ikke har turt å gjøre noe fordi du er så sjenert, men bare måtte ta sjansen nå og spørre om hun ville blitt med på kino en dag :)

kanskje det ja. men om hun sier nei og sier det til vennene sine

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

kanskje det ja. men om hun sier nei og sier det til vennene sine

Du kan jo si om hun sier nei at du setter pris på om hun kan holde det mellom dere fordi det var mye for deg å tørre å fortelle henne. 

Men helt ærlig, uansett kommer hun nok til å si det til et par av vennindene sine men det er ingenting negativt i det! Det er jo et kjempe kompliment for henne , og for deg og de som får høre om det vil tenke "Åååhhh så herlig han er! Det var jo kjempe tøft og søtt! Sikker på du ikke skal gi han en sjanse da?" vil de si :)

• Liker 1
Skrevet

:) 

Anonymkode: 8a653...edb

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo si om hun sier nei at du setter pris på om hun kan holde det mellom dere fordi det var mye for deg å tørre å fortelle henne. 

Men helt ærlig, uansett kommer hun nok til å si det til et par av vennindene sine men det er ingenting negativt i det! Det er jo et kjempe kompliment for henne , og for deg og de som får høre om det vil tenke "Åååhhh så herlig han er! Det var jo kjempe tøft og søtt! Sikker på du ikke skal gi han en sjanse da?" vil de si :)

kanskje det ja. er bare så sjenert. snakker litt med henne, men har så dårlig ordforråd føler jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...