Gå til innhold

Idiotisk å bli stresset allerede?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på et par dater med en fyr. Vi har snakket om å møtes igjen, neste gang middag hjemme hos meg. Han har virkelig vært sykt gira og sa at han gledet seg allerede da jeg spurte om han ville komme. Sendte melding i stad og foreslo en konkret dag. Det har nå gått drøyt tre timer og jeg har ennå ikke fått svar. Bør jeg begynne å stresse? Det har skjedd før at det har tatt tid også, men det kjennes liksom så ekstra sårbart nå.. 

Anonymkode: ce966...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jesus, han er sikkert opptatt med noe. 

• Liker 13
Skrevet

Ja det er idiotisk å bli stresset. Dere har jo en god greie på gang, møttes flere ganger og han sier han gleder seg til neste gang. 

Han er tydeligvis bare opptatt med noe, for eksempel trening eller en middagshvil 

Anonymkode: 1eb97...ff7

• Liker 2
Skrevet

Lol

Anonymkode: 70c84...68b

• Liker 2
Skrevet

Gah, jeg vet jo innerst inne at dere har rett...Men han har ennå ikke svart. 

Han er for tiden i forsvaret som vernepliktig akademiker, så det kan jo være han faktisk ikke har hatt anledning ennå... 

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg antar at de i Forsvaret kan være ute på øvelser eller sånn over lengre perioder og av den grunn ikke nødvendigvis ha tilgang til mobilen? 

Skrevet

Håper det stemmer og at det er en naturlig grunn til at han plutselig ikke gir lyd fra seg... Føler meg jo så idiot nå, selv om jeg egentlig ikke har noen grunn til å være det. Jeg responderer bare på den oppmerksomheten/interessen han har gitt... 

Skrevet

Du høres ut som meg 😂😅

Ro ned. Som regel er han bare busy, og du får et positivt svar.

Skrevet
1 minutt siden, Anim92 skrev:

Du høres ut som meg 😂😅

Ro ned. Som regel er han bare busy, og du får et positivt svar.

"Godt" vi er flere. Men det er så grusomt, helt utrolig hvor usikker man kan bli av slikt. 

Oppdaget nå at jeg snapscoren hans har økt med 2 poeng. Behøver det bety noe? Kan det være at han har mottatt to snaps uten at han har vært aktiv selv? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Godt" vi er flere. Men det er så grusomt, helt utrolig hvor usikker man kan bli av slikt. 

Oppdaget nå at jeg snapscoren hans har økt med 2 poeng. Behøver det bety noe? Kan det være at han har mottatt to snaps uten at han har vært aktiv selv? 

Nei han må enten ha åpnet eller sendt snap for at scoren øker. Derimot så oppdaterer scoren seg seint så kan være flere timer siden han var aktiv.

Anonymkode: ebc4e...5a3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei han må enten ha åpnet eller sendt snap for at scoren øker. Derimot så oppdaterer scoren seg seint så kan være flere timer siden han var aktiv.

Anonymkode: ebc4e...5a3

Aaah, det var godt å høre. Takk for oppklaringen :)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså ser virkelig folk på snapscoren til andre? 😂😂😂 trodde det bare var 13 åringene som brydde seg om slikt. 

Anonymkode: 569d7...54a

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså ser virkelig folk på snapscoren til andre? 😂😂😂 trodde det bare var 13 åringene som brydde seg om slikt. 

Jeg vet det er idiotisk, men så ble jeg plutselig gjort oppmerksom på det av en venninne... 

Men kan du ikke heller gi meg noen beroligende ord? 🙈

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trodde jeg og,  helt til jeg satt der, maks usikker på alt.. og sjekket.

Flaut, er 26😂 men hva rart man gjør når man er forelska og litt spent😂

• Liker 1
Skrevet

:)

Skrevet

:)

?

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Midten av tjueåra +/÷

Skrevet

?

:) :) :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Midten av tjueåra +/÷

Så slitsomt.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...