Gå til innhold

Pappa døde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistet min far nettopp :( Han var alkoholiker og min mor fant han død.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er helt ødelagt. Jeg vil bare forsvinne.

 

Jente 16.

Anonymkode: eb698...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse varme klemmer til deg 😊 dere får ta godt vare på hverandre i den vanskelig tiden ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg i sorgen din og sender deg mange varme klemmer! Ta godt vare på hverandre og forsøk å minnes alle de gode dagene du hadde sammen med din far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhnei! Kondolerer så mye!!!! ❤❤❤❤🌷🌷🌷 Må være ufattelig vondt!!! 

Anonymkode: a2c6b...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring mebtal helse telefon eller rustelefonen om du trenger noen å snakke med! Det fins også foreninger for familier til alkoholikere med støttegrupper og sånt  ❤

Anonymkode: a2c6b...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, dette var trist å lese. Om du trenger noen å snakke med så skal kommunen din ha helsestasjon for ungdom som du kan gå på. En del helsestasjoner har også psykiatrisk sykepleier som er god å snakke med i en tøff tid. Da jeg selv var tenåring fant jeg dog veldig mye hjelp i å snakke med helsesøster de gangene jeg hadde det tøft. Skolen din har nok også helsesøster du kan snakke med der. 

Ellers er prester også veldig gode lyttere. Du kan ringe dit og få "time" til samtale. 

Sender masse klemmer til deg. 

Anonymkode: 5c2b1...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten vet jeg at min lokale kirke har sorggrupper. Kanskje noe sånt kan være en ide. Det finnes sikkert også sorggrupper utenfor kirken for de som ikke tilhører kirken. 

Anonymkode: 5c2b1...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei så utrolig trist! :( 💔 Kondolerer så masse. Sender deg en klem ❤️ Har du noen du kan snakke med? Det hjelper mye å få snakke om det.

Anonymkode: dc43a...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kendall

Så utrolig leit å høre! Det er alltid trist å miste noen. Ta den tiden du trenger. Hvis du trenger noen å snakke med så send meg melding. Jeg er her for deg ❤️ Masse varme klemmer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Mental Helse på 116 123. 

 

To dager i uken kan man også chatte med de. ❤️ 

Anonymkode: c7f3f...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...