Gå til innhold

Luksusproblem på Tinder, hva gjør du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I starten av Tinder følte jeg at nesten alle chatter bare fadet ut i løpet av 1-3 dager. Så kom det inn noen interessante personer, og jeg har møtt to av de med to ukers mellomrom. Sa fra til begge at jeg ikke ville fortsette selv om de var hyggelig, manglet jeg tiltrekningen. Men nå har jeg havnet i det luksusproblemet at flere chatter har gått over tid, er hyggelige og nå vil de treffe meg. Damn. Kjenner jeg er oppi et mini-etisk dilemma her. Møte dem etter tur, avslutte, next!? Det er egentlig det jeg går for da, men det føles så kjipt å skulle på en date og så snakke om en annen date med en annen fyr. Samtidig er det jo dumt å ikke fortsette chatten med de andre, for sjansen for at det er blinkskudd i dag er jo minimal. Hvis det virkelig klaffer med en, vil jeg ikke på ny date, men frem til da.. Så, ja, dette er litt teit, men bare lurte på hva andre gjør når det blir slik?

Jeg regner jo med at disse mennene også chatter med andre, så det kan jo ikke være helt krise så lenge jeg er ærlig, men dog kanskje ikke forteller at "i dag skal jeg på date" liksom, det er jo privat info uansett. Litt av en ny verden jeg har kommet inn i. Litt gøy, men redd for å bli kynisk.

Anonymkode: 32c36...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, er ikke det du beskriver akkurat sånn tinder fungerer da? 

Skrevet

Date i vei! Men du snakker selvsagt ikke om de andre datene med den du dater! 

Anonymkode: 909e0...4d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...