Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste tiden har jeg blitt "sjekket opp" av en millionær som er ganske mange år eldre enn meg. Syns i utgangspunktet at dette var litt ubehagelig, og følte jeg ble "kjøpt", men i ettertid ser jeg at han kanskje bare gir meg samme mengde oppmerksomhet som andre menn som viser interesse.

Er det noen som har erfaring med hva det vil si å date noen som har mye mer penger enn seg selv? Kjenner jeg fortsatt er skeptisk, men kanskje jeg tenker på det helt feil!

Anonymkode: 602de...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan du høyne til milliardær?

Da skal jeg fortelle om mine erfaringer. (Short story: don't do it.)

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Virker ikke som du er så interessert i annet enn at han har penger. Du vet selv hva det kalles. 

Skrevet (endret)
10 minutter siden, T-Rex said:

Kan du høyne til milliardær?

Da skal jeg fortelle om mine erfaringer. (Short story: don't do it.)

Interessant! Del gjerne haha

Endret av elflinks
Interesting
Skrevet (endret)
2 minutter siden, elflinks said:

I 500+ millioners-klassen.

Da ville jeg vært litt forsiktig. Helt ærlig. Selv om du kanskje ikke er helt ærlig.

Verden er rar. Veldig rar.

Endret av T-Rex
Skrevet
2 minutter siden, T-Rex said:

Da ville jeg vært litt forsiktig. Helt ærlig. Selv om du kanskje ikke er helt ærlig.

Verden er rar. Veldig rar.

Hva får deg til å tro det? Er skeptisk i utgangspunktet, og lurer på hva andre folk har opplevd.

Skrevet
10 minutter siden, FrodeF said:

Virker ikke som du er så interessert i annet enn at han har penger. Du vet selv hva det kalles. 

Dette er kanskje så feil som det går an å ta. Er vel heller omvendt - jeg er skeptisk til hva penger gjør med folk, og ønsker et vanlig liv.

• Liker 1
Skrevet

Vær forsiktig. Det er det jeg har å si.

Skrevet

Eksen min var millionær og eldre, vi møtes en del ganger før det ble noe mer , han kontaktet meg på Facebook, Der  flagget han at han var velstående , det var tydeligvis hans måte å imponere på og få oppmerksomhet på . Jeg var ikke opptatt av formue og bank konto , har jo ingenting å si hvis de ikke er kjemi der. Vi har hatt det fint i et år nå , så viser det seg at gull klumpen får veldig mye oppmerksomhet fra andre damer nettopp pga dette . Gulle virka veldig oppriktig og ordentlig , men viste seg å være i mitt tilfelle en som var vandt til å få det som han ville , en riktig søt nett tøs .. håper du finner lykken med din milliardær , men pengene betyr ingenting når det kommer til stykket. 

Skrevet

Jeg datet en mange(!) millionær nå nylig. Han sa ikke noe om dette før vi traff hverandre, men jeg googlet han. 

Jeg avklarte fort at ikke jeg hadde økonomi til å være med på hans pengegallopp, og at jeg ikke ønsket å føle på å stå i gjeld til han fordi han alltid betalte. 

Vi løste det ved at han betalte dyre middager ute, handleturer på polet, hvis vi kjøpte "luksusvarer" osv, men jeg betalte lunch på bakern, kjøttkaker hjemme en tirsdag osv. 

Dette fungerte greit.... Men vi var ulike i mange valg her i livet..... Jeg følte at han sløste i alle retninger, han sa aldri noe om det, men han syntes sikkert jeg var gnien. 

Jeg har en helt normal økonomi, behøver ikke å snu på hver krone, men kan ikke bare øse ut. 

Vi datet nok litt lenger enn "nødvendig" før jeg avsluttet det. Vi gjorde fine ting, spiste på flotte restauranter, var på fine reiser osv..... Dette gjorde jo at jeg trivdes, men det var jo ikke bare på grunn av hans selskap. Derfor ble det ikke riktig å fortsette

Anonymkode: 4bf4f...d56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...