Gå til innhold

Hvem sponser kjendisene


Gjest AmPo

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt i de fleste rampelys-trådene de siste 5 årene, og er det noe som går igjen er det ønske om å bruke forbrukermakten sin og boikotte de bedrifter som sponser de forskjellige man ikke måtte ha noe til overs for. Det ønsker jeg også. Kan dette være en god begynnelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AmPo skrev:
 

Jeg har lest litt i de fleste rampelys-trådene de siste 5 årene, og er det noe som går igjen er det ønske om å bruke forbrukermakten sin og boikotte de bedrifter som sponser de forskjellige man ikke måtte ha noe til overs for. Det ønsker jeg også. Kan dette være en god begynnelse? 

Er ikke helt sikker på om jeg forstår helt hva du mener, men vi er mange her inne som bruker forbrukermakten vår og boikotter forskjellige bedrifter. Det har vi gjort lenge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:
 

Er ikke helt sikker på om jeg forstår helt hva du mener, men vi er mange her inne som bruker forbrukermakten vår og boikotter forskjellige bedrifter. Det har vi gjort lenge. 

Jeg ønsker meg ei liste, en oversikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AmPo skrev:
 

Jeg ønsker meg ei liste, en oversikt. 

Jeg laget en tråd om det for ganske lenge siden. Har ikke vært aktivitet i den på en stund, men her er den:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...