AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #1 Skrevet 25. oktober 2018 Barnet mitt er blitt syk etter å ha fått MMR vaksine på skolen. Barnet har vondt i magen og er svimmel. Jeg finner lite om akkurat dette kan være bivirkninger etter vaksinen, så lurer på om noen her har opplevd at barn i skolealder har fått bivirkninger og isåtilfelle, hvilke? Anonymkode: c0a27...284
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #2 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg pleide å bli dårlig rett og slett på grunn av sprøytefobi. Eller fobi for nåler generellt. Jeg ble så dårlig at jeg måtte legge meg nedpå (på do) en gang en gutt stakk meg med en passer. Ble kvalm, svimmel og fikk som regel også diaré. Anonymkode: bf30b...908
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #3 Skrevet 25. oktober 2018 Det er vel vanlig å unne bli litt uvel en dag og to etterpå med feber og sykdomsfølelse. Dersom hun har fått vaksinen i dag så tenker jeg at det er psykisk, og som nevnt over litt sprøyteskrekk. Anonymkode: ed681...0cc
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #4 Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel vanlig å unne bli litt uvel en dag og to etterpå med feber og sykdomsfølelse. Dersom hun har fått vaksinen i dag så tenker jeg at det er psykisk, og som nevnt over litt sprøyteskrekk. Anonymkode: ed681...0cc Vaksinen ble tatt tidligere denne uka, og barnet var helt fin samme dag. Anonymkode: c0a27...284
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaksinen ble tatt tidligere denne uka, og barnet var helt fin samme dag. Anonymkode: c0a27...284 Man kan få bivirkninger etter noen dager, dette har dere vel blitt informert om? Stort sett er det feber og utslett. Ikke magesmerter, så det er nok noe annet. Det er mye som går nå på høsten. Anonymkode: 43a41...7e8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Feber etter vaksinering starter typisk innen 24 timer (men kan starte senere i enkelte tilfeller) og varer 1-2 døgn. Dette med svimmelhet og magesmerter har nok neppe med vaksinen å gjøre. Anonymkode: af27d...8f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå