AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har datet en dame et par ganger og det virker veldig lovende. Vi snakker veldig bra sammen og har mange felles interesser. Hun virker så langt veldig betatt. Problemet er at hun er veldig glad i å reise og har vært jorden rundt, mens jeg har flyskrekk og har reist veldig lite. Ingen av oss har førerkort og tog frister ikke. Vurderer derfor å ta henne med en helg på danskebåten. Hva tenker dere? Anonymkode: a7ced...9ac
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg hadde syns det var hyggelig! God ide ☺️ Det er en fin måte å reise og bli kjent på ☺️ Anonymkode: 5eebb...810
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Så lenge du spanderte egen lugar hvis det har vært bare ett par dater,ville jeg blitt med😊 Anonymkode: 5458b...b03 1
Påkrevd Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Danskebåten kan være fint, det. Eller Kiel-ferga. Det er vel kanskje litt finere båter. Lenge siden nå, så jeg husker ikke. Har du vurdert flyskrekkurs? Ingenting i veien med å feriere i nærområdet, men man går glipp av mye om det er flyturen som hindrer en i å oppleve verden.
Chablis Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Ta kielferga! Noe dyrere men man får absolutt igjen for det. Personlig synes jeg den danskebåten er så ekkel, møkkete og klaustrofobisk at jeg hadde ikke tatt den om jeg så fikk betalt! Og for all del husk to lugarer. (Så øker non sjansene for at dere ender på en av dem sammen 😜) God tur! Endret 24. oktober 2018 av Tipptoppi
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 Ta kiel fergen, med 2 lugarer som har en dør imellom. Itilfelle det skulle by på noe mer 😃 Just in case Anonymkode: 7ae8d...896 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #7 Skrevet 24. oktober 2018 Ta Kielfergen ellermoppgradert lugarer på Dfds, stenaline er ikke et sted å ha date. Anonymkode: d93d2...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 To lugarer? Hvorfor? Når man reiser på tur sammen så er man vel uansett kommet såpass langt at man kan dele seng? Anonymkode: 5e8e8...d2c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 TS her! Takk for mange gode svar. Vi har ikke kommet lenger enn at det blir to lugarer, noe annet ville vært litt rart. Uansett føles det bedre å spørre nå når jeg ser svarene her. Anonymkode: a7ced...9ac
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #10 Skrevet 24. oktober 2018 Det hadde vært veldig hyggelig det, men ville ventet til dere hadde datet litt lenger. Man skal kjenne hverandre godt nok til å holde ut 2-3 døgn sammen, og det vet dere ikke på forhånd om dere bare har vært på date et par ganger i et par timer. Å reise sammen er noe du kan spørre hun om etter dere har overnattet hos hverandre flere ganger og vært intime sammen, eller om du vil spørre nå må du belage deg på å spandere egen lugar på henne og at dere bare henger litt sammen til middag og lignende på turen og ikke hele tiden. Anonymkode: 4161d...5b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå