Gjest Kendall Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Er det sant at bergensere vil ut av Norge eller er det bare tull? Jeg er så forvirret
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Vel du vet hva de sier "Eg e ikje fra Norge, eg e fra Bergen!" 3
Ron Paul Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 13 minutter siden, Kendall skrev: Er det sant at bergensere vil ut av Norge eller er det bare tull? Jeg er så forvirret Mange bergensere er stolte av byen sin, og rettmessig så, men er nok få som faktisk ønsker seg ut av Norge. 2
Hentacruel Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Bergen hadde hatt et utgiftsproblem hvis de gikk ut av Norge. De hadde gått helt tom for utgifter. 1
Leneol Skrevet 25. oktober 2018 #5 Skrevet 25. oktober 2018 Det er ihvertfall noe Oslo burde ta seriøst. Når 20 åringer sitter på realityprogram og drar av Nasjonalsangen til Bergen på TV, så bør det gå opp et lys i Oslo. Det investeres for lite i infrastruktur og mye feies under teppet i forhold til Oslo. Når Oslo teller statlige arbeidsplasser så teller man ikke med Regjeringskvartal,departementer eller NRK. Bybanen i Bergen bruker 50 min fra Flyplassen og inn til sentrum(15km), mens flytoget i Oslo bruker 20 min på 80km. Det har blitt jukset med Tv2, det ble aldri bygget opp noe TV miljø i Bergen. Jernbanen noen få km fra Bergen sentrum feirer snart 150 år. Selv en døvblind tulling ser at noe er galt her.
Gjest Raptuza Skrevet 25. oktober 2018 #6 Skrevet 25. oktober 2018 Bergen var jo landets hovedstad lenge for noen århundrer siden, så selvstendighetstanken står sterkt fremdeles.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå